Beantwoord

Tarieven Sim-Only buiten de bundel

• 30 augustus 2013
  • 2 reacties
  • 823 Bekeken

Goedemorgen,

Ik kan nergens vinden hoeveel het mij kost als ik minuten bel, buiten mijn bundel? Ik heb in juli 2013 een simonly abonnement afgesloten voor 1 jaar. 16 eu per maand en dan krijg ik onbeperkt sms, 500mb internet en 90 minuten bellen. Ik verwacht deze maand over mijn bundel van bellen heen te gaan, en ben benieuwd hoeveel het me dan vanfa minuut 91 gaat kosten buiten de bundel? Ik kan dit nergens vinden. Jullie chat-bot is ook niet het meest behulpzaam als ik daar eerlijk in mag zijn:

Welkom bij de T-Mobile chat service. Eén van onze verkoop adviseurs is zo beschikbaar.

U bent nu verbonden met Denise (verkoopadviseur).

U: hoi

U: Ik kan nergens vinden

Denise (verkoopadviseur): Welkom bij T-Mobile chat! Ik help u graag met het plaatsen van uw bestelling. Mag ik uw naam vragen?

U: hoeveel het me kost, om te bellen buiten mijn bundel?

U: Ik heb een Stel_Samen Sim Only. 90 min en 500mb voor omgerekend 16eu per maand

U: maar ik kan nergens vinden hoeveel het gesprekstarief is als ik de 90 minuten overschrijd

Denise (verkoopadviseur): Wanneer is deze ingegaan?

U: 15 juli

Denise (verkoopadviseur): Ik kan u daar niet meer over vertellen. Ik raad u aan even de klantenservice te bellen. Ze zijn bereikbaar op 0624001200

U: kan jij het ook even opzoeken? of in ieder geval aangeven WAAR ik het zelf kan vindne

U: maar 10 minuten op de site zoeken helpt me niet veel verder

U: een linkje naar de tarieven is al voldoende

Denise (verkoopadviseur): Helaas heb ik daar geen informatie over.

U: een collega wel ergens lijkt me?

U: serieus hoe moeilijk is het 🙂 Zelf werk ik ook al jaren op klantenservices. Ik kan ze ook niet altijd helpen maar het allerlaatste wat ik doe is dat ook zeggen. Ik probeer het iig eerst na te vragen ergens of iets dergelijks

Denise (verkoopadviseur): Dat snap ik. U heeft ook helemaal gelijk. Maar ik heb nou eenmaal geen info over de prijzen van juli. Ik wil u ook niet verkeerd informeren daarom verwijs ik u direct door naar de klantenservice want zij beschikken wel over die info.

Denise (verkoopadviseur): Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak.

U: juli is 30 dagen geleden? Die tarieven wijzigen toch niet per dag?

Denise (verkoopadviseur): Nogmaals, ik beschik niet over die informatie. Neem alstublieft contact op met de klantenservice.

Denise (verkoopadviseur): Kan ik u nog helpen met een bestelling?

U: nee ik hoef niets te bestellen

Het is geen rocket-science, maar ik kan het nergens vinden. Als ik het google krijg ik alleen de lijst met tarieven die het abonnement zelf kost, niet hoeveel het kost BUITEN de bundel.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Minty 30 augustus 2013, 10:24

Hoi RKalis88, welkom op het forum. :)

Goed dat je je vraag op het forum stelt! De chat is namelijk alleen voor bestellingen dus met overige vragen kunnen ze je niet helpen. Ik heb het voor je opgezocht en in de prijslijst van Stel Samen Sim Only staat het volgende:

Zonder Bellen bundel of na verbruik van uw Bellen bundel bedraagt het beltarief € 0,30 per minuut. 

Bij dit abonnement kun je trouwens per begin volgende factuurmaand de bundels verhogen of verlagen. Als je vermoedt dat je de komende tijd meer gaat bellen kun je dus gerust verhogen naar bijvoorbeeld Bellen 150 minuten Sim Only (voor maar €2,- meer) en bijvoorbeeld een maand later weer terug naar het Bellen 90 minuten Sim Only.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Hoi RKalis88, welkom op het forum. :)

Goed dat je je vraag op het forum stelt! De chat is namelijk alleen voor bestellingen dus met overige vragen kunnen ze je niet helpen. Ik heb het voor je opgezocht en in de prijslijst van Stel Samen Sim Only staat het volgende:

Zonder Bellen bundel of na verbruik van uw Bellen bundel bedraagt het beltarief € 0,30 per minuut. 

Bij dit abonnement kun je trouwens per begin volgende factuurmaand de bundels verhogen of verlagen. Als je vermoedt dat je de komende tijd meer gaat bellen kun je dus gerust verhogen naar bijvoorbeeld Bellen 150 minuten Sim Only (voor maar €2,- meer) en bijvoorbeeld een maand later weer terug naar het Bellen 90 minuten Sim Only.
Tja de tarieven na de bel bundel zijn in de regel 4x hoger dan binnen de bundel dat zet je niet met hoofdletters op de voorpagina van je website en ga je zeker niet makkelijk vindbaar maken tmobile zegt in de nieuwe reclame spot dan ook jij bepaalt wat je nodig heb echter vertellen ze erg duidelijk wat die kale pizza nu echt kost en als je achteraf zegt maar waar staat dat dan verwijzen ze naar een PDF je en de algemene voorwaarden zal volgens de wet dan wel kloppen maar klantvriendelijk is het niet echt

Reageer