Beantwoord

Tegoed verdwenen

• 31 december 2016
  • 16 reacties
  • 393 Bekeken

Ik had een abonnement waar te goed bleef staan. In Amerika geweest en gebeld. Nu vette rekening. Waar is het te goed gebleven?
icon

Beste antwoord door Rosan 31 december 2016, 20:31

Beste HansBeck hier is maar 1 antwoord op mogelijk.

Ruim 1 jaar terug zijn de flex abonnementen omgezet dit is op veel plekken gemeld.

Ook naar de klanten waar het om ging hebben bericht gehad over deze wijziging.

Hier het topic van toen,

https://forum.t-mobile.nl/overige-abonnementen-351/info-omzetting-flex-relax-prijsplannen-260474
Bekijk origineel

16 reacties

Badge +13
Beste HansBeck hier is maar 1 antwoord op mogelijk.
Ruim 1 jaar terug zijn de flex abonnementen omgezet dit is op veel plekken gemeld.
Ook naar de klanten waar het om ging hebben bericht gehad over deze wijziging.
Hier het topic van toen,
https://forum.t-mobile.nl/overige-abonnementen-351/info-omzetting-flex-relax-prijsplannen-260474
Bedankt voor de info. Deze heb ik niet ontvangen en hierdoor een tegoed van ongeveer 200 euro verspeeld. Providers blijken dus ook al boeven.
Badge +13
Er is op verschillende manieren contact geweest misschien een tip om te kijken of in het account alles nog actueel is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hans,

Ik zie dat Rosan jou van het juiste informatie heeft voorzien. Vreemd dat je niet op de hoogte was van deze omzetting we hebben je namelijk op 03-11-2015 een brief of e-mail verzonden hierover. Was je in die periode in het buitenland? Op My T-Mobile vind je ook meer informatie over je huidige abonnement.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag! 🙂
Het is mij nu duidelijk. Maar het blijft vreemd dat een tegoed van 200 euro verdwenen is. Ik heb duidelijk wat gemist. Nu zit ik met een rekening van bellen vanuit Amerika van 90 euro waar ik niet op gerekend had. Denk toch aan het opzeggen van het abonnement.
Kan tmobile mij een melding of brief geven waarin staat dat het tegoed van 222 euro vervalt. Deze heb ik volgens mij nooit ontvangen. Ik wil dan ook.een klacht indienen. Hoe en waar kan.ik.dit doen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hans,

Zoals mijn collega Hajar heeft aangegeven is er op 3 november een bericht naar jou verstuurd over de omzetting van de oudere prijsplannen naar Stel Samen & Stel Bij. Daarnaast hebben we op 11 december een SMS verstuurd dat jouw abonnement omgezet werd op die dag.

Via ons contactformulier kun je een klacht indienen. Je kunt ook via dit topic aangeven of we je ergens bij kunnen helpen, als je dit wilt. Ik moet je wel al van tevoren even aangeven dat er geen compensatie of iets dergelijks aangeboden zal worden, ook niet naar aanleiding van het klachtenformulier. Als er echter vragen zijn waar we bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je.

Laat je het ons weten als wij je ergens bij kunnen helpen, Hans?
Graag wil ik de sms of brief mail waarin staat dat 222 euro vervalt. Het blijft vreemd dat dit zomaar vervalt. Volgens mij kan dit wettelijk niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hans,

De exacte brief die jij hebt ontvangen kunnen wij niet nogmaals versturen, maar in de bijlage vind je een kopie van de brief die in 2015 verstuurd is. Hier wordt ook aangegeven dat jouw beltegoed omgezet wordt naar onbeperkt bellen. Je kunt de FAQ over deze omzetting ook vinden in dit topic, hier staat eigenlijk alle informatie.

Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, let us know!
David bedankt voor de brief. Deze is mij volledig ontgaan. Bij deze wil ik mijn abonnement per direct opzeggen omdat ik verder gebruik maak van de telefoon van mijn werk. Met vriendelijke groet Hans Beck.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hans,

Jammer dat je op wilt zeggen, maar als je het abonnement niet gebruikt is dit zeer begrijpelijk. Ik heb jouw verzoek tot opzegging nu voor jou verwerkt. Er geldt een opzegtermijn van 1 maand, dus jouw abonnement stopt op 3 februari. Uit jouw bericht maakte ik op dat je het telefoonnummer dat eindigt op -020 niet meer nodig hebt. Jouw abonnement wordt dus stopgezet en jouw telefoonnummer vervalt dan ook. Als ik dit verkeerd heb begrepen en je wilt toch jouw nummer behouden, bijvoorbeeld door middel van een Prepaidaansluiting, dan horen we dat nog graag van je.

Mochten wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten, Hans!
David bedankt voor de uitleg en moeite.
Met vriendelijke groet Hans
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Hans! 🙂
David of collega. Is het mogelijk om een prepaid kaart met behoud van huidig telefoonnummer te kopen? Ondanks dat het abonnement is opgezegd
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hans,

Ik heb dit voor jou in orde gemaakt. Je huidige abonnement wordt op 10-02-2017 omgezet naar PrePaid. Je ontvangt hier ook een e-mail over. Is hiermee alles naar wens? 🙂
Volgens mij beëindigd het abonnement een week eerder dan zou er een week tussen zitten?
Verder is het ok
Bedankt

Reageer