Beantwoord

Telefonie vraagje

• 1 mei 2019
  • 5 reacties
  • 875 Bekeken

Goedemorgen,

Momenteel probeer ik een informatie lijn te bellen.
Echten zitten er kosten verbonden aan een 09-
X- lijn. Als ik het nummer bel krijg ik direct de ophang toon te horen dus heel snel tuut tuut tuut achter elkaar.

Zou iemand voor mij kunnen kijken wat er aan de hand is 😊

Hartelijke groeten,

Schut603
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 2 mei 2019, 00:27

Is het een bonafide partij die je belt? 09 nummers zijn betaalde nummers per minuut of per gesprek. Als er een tarief per gesprek geldt, dan is dit een mooie manier om extra geld te verdienen. Krijg je wel een tariefmelding te horen wanneer je het nummer belt?

Het kan natuurlijk ook dat de deze partij het nummer verkeerd doorgeschakeld heeft staan. Of het maximaal aantal gelijktijdige bellers is bereikt op het moment dat jij belt en is er geen informatie bericht ingesproken om klanten daarover te informeren.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @Schut603 Wil je even in je account kijken of je de 09 nummers toevallig hebt geblokkeerd? Je kan die blokkade dan zelf verwijderen.

Als je betaalachterstand of een betaalregeling hebt mag je geen betaalnummers bellen
Wij horen graag van je of je het zelf kan oplossen of dat je de hulp van een moderator nodig hebt.

Succes!
Hoi hoi staat al gedeblokkeerd en heb geen betalings achterstand.
Reputatie 5
Badge +4
Is het een bonafide partij die je belt? 09 nummers zijn betaalde nummers per minuut of per gesprek. Als er een tarief per gesprek geldt, dan is dit een mooie manier om extra geld te verdienen. Krijg je wel een tariefmelding te horen wanneer je het nummer belt?
Het kan natuurlijk ook dat de deze partij het nummer verkeerd doorgeschakeld heeft staan. Of het maximaal aantal gelijktijdige bellers is bereikt op het moment dat jij belt en is er geen informatie bericht ingesproken om klanten daarover te informeren.
Nee het is een betrouwbaar nummer gewoon een informatie nummer niks ernstigs.

Als er een moderator naar kan kijken heel graag aangezien alles is gedeblokkeerd.

Fijne dag nog 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Schut603,

Dat klinkt alsof je dit nummer gewoon zou moeten kunnen bellen!

Ik zoek dit graag voor je uit, hoor. Eerst nog twee vraagjes: Kun je andere 09-nummer wel gewoon bellen? Heb je alleen problemen met dit nummer?

Om verder met je mee te kunnen kijken, mag je jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer naar mij toesturen. Daarnaast is het handig als ik weet om wel 09-nummer het precies gaat. Let op dat je al deze informatie niet openbaar plaatst, maar mij een privéberichtje stuurt. Je kunt mij een privéberichtje sturen door op mijn naam te klikken en daar te kiezen voor het sturen van een bericht.

Laat je het weten als je het verstuurt hebt? Thanks alvast!

Reageer