Beantwoord

Telefoon termijnen afkopen

• 19 januari 2017
  • 5 reacties
  • 1118 Bekeken

Is het mogelijk de resterende telefoon kosten af te kopen en hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door fluxsystem 19 januari 2017, 10:28

@Eric1502

Bij het begin van het afsluiten van het contract is met u afgesproken dat de toestel in termijnen wordt afbetaald.
Echter is het dan niet meer mogelijk om het resterende bedrag in 1x af te betalen.
Dit wou ik zelf ook 1x doen maar is niet mogelijk.

Als er verdere vragen zijn hoor ik het graag

^ Diego
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
@Eric1502

Bij het begin van het afsluiten van het contract is met u afgesproken dat de toestel in termijnen wordt afbetaald.
Echter is het dan niet meer mogelijk om het resterende bedrag in 1x af te betalen.
Dit wou ik zelf ook 1x doen maar is niet mogelijk.

Als er verdere vragen zijn hoor ik het graag

^ Diego
Reputatie 4
Badge +9
Ik vraag ik me af waarom dit niet mogelijk is. Wil niet graag dit topic hijacken, maar ik ben hier ook benieuwd naar.
Reputatie 4
Badge +6
@Skyrider

Wat ik heb begrepen is dat je de keuze maakt om het in 1 of 2 jaar af te betalen.
Die keuze krijg je bij het begin.. en die kan je dan later niet meer wijzigen
Jouw toestel betreft een lening, een lening moet op elk gewenste moment volledig afgelost kunnen worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Djhcoumans,

Bij de nieuwe regeling is het inderdaad zo dat je jouw toestelkrediet in één keer kunt aflossen. Dit zijn nieuwe regels en deze gelden nog niet voor de huidige abonnementen, maar er gaat het één en ander veranderen aan de manier van betalen van de telefoon. Als je hier in geïnteresseerd in bent, dan kun je dit topic doorlezen, hier staat al veel informatie over dit onderwerp. :)

Als wij jou nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!

Reageer