Beantwoord

Telefoongebruik in buitenland

Hallo, ik ben tegenwoordig werkzaam in Belgie en vroeg me af of er een speciale bundel is die ik in NL en BE kan gebruiken zodat de kosten min of meer beperkt blijven. Ik heb een particulier abonnement dat ik alleen voor prive zaken gebruik.
icon

Beste antwoord door MichelD4 14 oktober 2015, 01:59

Beste Florisfransen,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile!

Het antwoord op je vraag is kortweg "JA"!
Met het nieuwe abonnement "Stel Samen & Stel Bij" krijg je bij de gekozen bel bundel "120 minuten bellen in en naar een land binnen de EU", dus in jouw geval tussen Nederland en België.

Voor meer informatie over deze mogelijkheid, verwijs ik je naar de volgende link:
http://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/19933/related/1

Dus heb je een ander abonnement dan "Stel Samen & Stel Bij", bekijk dan of je deze kunt laten omzetten naar dit nieuwe abonnementsvorm.
Je kunt hiervoor ook even de klantenservice bellen via 1200 (Nederland) of +316 - 2400 1200 (vanuit België).

Hopelijk heb ik je vraag, naar tevredenheid beantwoord!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Beste Florisfransen,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile!

Het antwoord op je vraag is kortweg "JA"!
Met het nieuwe abonnement "Stel Samen & Stel Bij" krijg je bij de gekozen bel bundel "120 minuten bellen in en naar een land binnen de EU", dus in jouw geval tussen Nederland en België.

Voor meer informatie over deze mogelijkheid, verwijs ik je naar de volgende link:
http://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/19933/related/1

Dus heb je een ander abonnement dan "Stel Samen & Stel Bij", bekijk dan of je deze kunt laten omzetten naar dit nieuwe abonnementsvorm.
Je kunt hiervoor ook even de klantenservice bellen via 1200 (Nederland) of +316 - 2400 1200 (vanuit België).

Hopelijk heb ik je vraag, naar tevredenheid beantwoord!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Floris,

Het antwoord van MichelD4 klopt helemaal! 🙂

Je hebt nu nog geen Stel Samen & Stel bij, maar hier kun je dus inderdaad naar overstappen. Er zitten wel een aantal voorwaarden aan deze overstap. In jouw geval zijn de belangrijkste punten van aandacht dat je in één keer je toestel moet afbetalen en dat je kortingen vervallen. Het is dus aan jou om de afweging te maken wat het meeste voordeel voor je oplevert.

Wil je het vooral voor bellen of internet gebruiken? Je hebt bij je huidige abonnement wel de mogelijkheid om Internet Europa toe te voegen. Dit zit ook bij Stel Samen & Stel Bij, maar daar zit ook nog de bundel onbeperkt bellen in de EU bij. :)

Als wij daarbij, of bij andere vragen, kunnen helpen dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Reageer