Beantwoord

Terug van het buitenland, ander abonnement gekregen?

• 4 mei 2019
  • 1 reactie
  • 866 Bekeken

Sinds november ben ik weggeweest naar Azie qua werk voor 5/6 maanden. Nu kom ik overmorgen weer terug en ik had wat vragen over mijn abonnemen. In eind 2016 (geloof ik) had ik een Samsung S7 met een abonnement van 20gb / unlimited sms en 150 min bellen. In de tussentijd had ik een andere telefoon gekocht (iphone x) en ben met mn oude sim doorgegaan.

Voordat ik naar het buitenland ging werdt ik gebeld door de klantenservice van tmobile om mijn account te verlengen, ik heb met overleg van een van de medewerkers mijn account laten doorlopen. Hij zij dat hij een simpel account voor mij zou opzetten en als ik terug kom dan gewoon mijn MB's / Gigabites omhoog kan gooien. Nu heb ik gisteren de tmobile app weer geinstaleerd en zie dat dat helemaal niet mogelijk is. Ik heb alleen een simpel Basis Sim account dat tot begin volgend jaar Januari doorloopt. Dit wist ik niet eens, weet iemand of er een mogelijkheid is dat ik dit kan terugdraaien?

Mijn gebruik van internet is meestal over de 10gb, dus ik hoopte dat ik terug kan naar het vorige abonnement of in ieder geval over kan gaan naar de nieuwe Go Sim Only. Misschien is het mogelijk om mn account af te kopen, en dan een nieuwe aan te vragen? Thanks anyway

PS. hier zijn wat fotos van mijn afschriften, misschien legt dat ook iets uit, want ik snap het niet helemaal

Dit is December
Dit is Januari
Dit is FebruarHoop dat iemand kan helpen, kan denk ik niet de volgende maand in NL door met een paar g
icon

Beste antwoord door Hajar 5 mei 2019, 12:56

Hi Fprins,

Bedankt voor het delen van je gegevens. Ik heb deze uit je bericht verwijderd omdat je 06-nummer zichtbaar was voor iedereen die dit topic bezoekt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er op 12-10-2018 een verlenging is aangevraagd via een derde partij (mobiel.nl). De verlenging heb je dus niet via T-Mobile zelf aangevraagd. Je hebt verlengd met een Basis sim abonnement, maar je geeft aan dat je graag gebruik wilt maken van een Go abonnement. Dat kunnen we zeker voor je regelen! Als je wilt kunnen we je omzetten naar een Go Sim Only abonnement met 10GB. Als je even de voorwaarden op deze pagina doorleest en ons een akkoord geeft, dan maken we dat in orde voor je!

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Fprins,

Bedankt voor het delen van je gegevens. Ik heb deze uit je bericht verwijderd omdat je 06-nummer zichtbaar was voor iedereen die dit topic bezoekt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er op 12-10-2018 een verlenging is aangevraagd via een derde partij (mobiel.nl). De verlenging heb je dus niet via T-Mobile zelf aangevraagd. Je hebt verlengd met een Basis sim abonnement, maar je geeft aan dat je graag gebruik wilt maken van een Go abonnement. Dat kunnen we zeker voor je regelen! Als je wilt kunnen we je omzetten naar een Go Sim Only abonnement met 10GB. Als je even de voorwaarden op deze pagina doorleest en ons een akkoord geeft, dan maken we dat in orde voor je!

Ik hoor graag van je!

Reageer