Vraag

TERUGZETTEN Relax 25 naar kleinste relax bundel

• 29 december 2011
  • 8 reacties
  • 581 Bekeken

Kan mijn flex 25 per direct terug gezet worden naar allerlaagste/goedkoopste flex bundel met behoud van beltegoed?

Ik begreep dat ik na mijn 10 jarig jubileum bijna niet in aanmerking kom voor een verlenging met behoud bel tegoed.......

8 reacties

Reputatie 5
@FOLLY
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat je bundel inmiddels is verlaagd naar de Flex 15.
@FOLLY Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂 Ik zie dat je bundel inmiddels is verlaagd naar de Flex 15.

hallo, ik heb een relax30'10 en kan mijn abonnement loopt juni dit jaar af.

wanneer kan ik naar een lager relax abonnement ?

is dat pas als mijn contract afloopt of half april als ik een ander abonnement kan uitzoeken ?

als ik naar een lager relax abonnement ga en dus mijn abonnement verleng, kan ik dan wel een gratis nieuwe mobiel krijgen ?
@dirkjanw

Je kunt na einddatum van je contract verlagen binnen dezelfde bundel. Wanneer je een nieuw toestel wilt kun je vanaf 17 april vernieuwen met een iSmart of Smart Plus bundel. De Relax bundel is niet te verlengen wanneer je een nieuw toestel wilt.
@dirkjanw

Je kunt na einddatum van je contract verlagen binnen dezelfde bundel. Wanneer je een nieuw toestel wilt kun je vanaf 17 april vernieuwen met een [url=" ismart.pdf?? nieuwe-prijslijsten service-contact pdf media persoonlijk www.t-mobile.nl http:>iSmart of

Oke Henk, dus als ik het goed begrijp :

- zodra mijn abonnement in juni afloopt, dan kan ik pas mijn relax bundel verlagen ?

- als ik een nieuw toestel wil vanaf 17 april, dan raak ik mijn beltegoed van ruim 200 euro kwijt die ik nu heb ?
@dirkjanw

Klopt, je kunt dan overstappen naar de Relax 15, waardoor je per maand € 15.- minder betaald, ook kun je er voor kiezen om je Sms Maximaal nu al uit te zetten en dat je deze vanuit je belbundel betaald.
@dirkjanw

Klopt, je kunt dan overstappen naar de Relax 15, waardoor je per maand € 15.- minder betaald, ook kun je er voor kiezen om je Sms Maximaal nu al uit te zetten en dat je deze vanuit je belbundel betaald.

sms maximaal is al uitgezet
kan ik mijn relax 25 samenvoegen met mijn relax online 20?
Reputatie 5
@robbertjeBest
Kun je me aangeven hoe je dit precies bedoelt? Het is niet mogelijk om 2 abonnement om te zetten naar 1 abonnement.

Reageer