Nu is mijn vraag. Kan ik dit toestel verkopen , het openstaande bedrag toestelafbetaling bij jullie van 210€ afkopen en kan ik dan een nieuw contract afsluiten voor een nieuwe 2 jaar en ander toestel ? Of is dat alleen mogelijk als ik het gehele contract af zou kopen , wat voor mij geen optie is natuurlijk.
Ik raad iedereen af om een Nokia te kopen. Sinds de update naar Pie heb ik snelle battery drain , telefoon die zichzelf regelmatig herstart terwijl de batterij nog meer dan de helft vol is. Apps die chrashen of niet willen openen. Volume control heeft 2-3 seconden vertraging. Met een bluetooth hoofdtelefoon hoor je pop geluidjes iedere keer dat je een nummer skipt. Ect ect.
Beste antwoord door Folkert
Dat kan mogelijk met een zogenaamde Early Renewal maar alleen onder bepaalde voorwaarden. En er zijn extra kosten aan verbonden.
Zie deze pagina , kijk onderaan bij veelgestelde vragen: kan ik mijn abonnement vervroegd verlengen.
Bekijk origineel
Zie deze pagina , kijk onderaan bij veelgestelde vragen: kan ik mijn abonnement vervroegd verlengen.