Beantwoord

Toestel afkopen zakelijk abbonement

• 19 juni 2020
  • 13 reacties
  • 663 Bekeken

Bests T-Mobile, 

Ik zou het fijn vinden om mijn toestel nu in 1 keer af te betalen om voor het overige gedeelte van mijn contract lagere maandlasten te hebben. Ik las dat dit mogelijk was onder de nieuwe WFT regels, maar het lukt mij niet om deze optie te vinden in m’n account. Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Hajar 20 juni 2020, 11:25

Hi @Ftotheafi 

Ik heb met je meegekeken en krijg dezelfde foutmelding via My T-Mobile. Je kan ook voor kiezen om je toestelkrediet op factuur af te kopen. Als je daarmee akkoord gaat dan maak ik een case voor je aan en dan verschijnt het afkoopbedrag op de eerstvolgende maandfactuur.Het servicecontract (abonnement + bundels) blijft gewoon doorlopen. Je hebt dan 2 weken de tijd om dat afkoopbedrag te voldoen en dan is daarmee je afkoop afgerond. 

Ik hoor graag of je daarmee akkoord gaat, dan maak ik dat in orde!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ftotheafi 

Ik heb met je meegekeken en krijg dezelfde foutmelding via My T-Mobile. Je kan ook voor kiezen om je toestelkrediet op factuur af te kopen. Als je daarmee akkoord gaat dan maak ik een case voor je aan en dan verschijnt het afkoopbedrag op de eerstvolgende maandfactuur.Het servicecontract (abonnement + bundels) blijft gewoon doorlopen. Je hebt dan 2 weken de tijd om dat afkoopbedrag te voldoen en dan is daarmee je afkoop afgerond. 

Ik hoor graag of je daarmee akkoord gaat, dan maak ik dat in orde!

Reputatie 7
Badge +20

@Ftotheafi Voorwaarde zakelijk ik weet niet of er iets over afkopen bijstaat. 
Geen zorgen de moderators zullen vast wel weten hoe het  werk. 

Reputatie 7
Badge +18

Morgen even de klantenservice bellen op 0800-7112, ze zijn er al om 9:00

Weet iemand hoe het zit met de voorwaarden van een zakelijk abonnement en of het überhaupt mogelijk is om een toestel lease in één keer te betalen? Zou echt heel gek zijn als dat niet zou kunnen namelijk!

Dit zijn de tabbladen die ik zie in mijn account. Bij abba & instellingen krijg ik een foutmelding en bij bundels aanpassen staat het ook niet. Snap der niks meer van, wil alleen maar mn toestel afbetalen haha….

Reputatie 7
Badge +20

@Ftotheafi Wacht even op de hulp van een moderator. Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

je kan anders ook even langs een TM shop gaan. 
Deze shops zijn weer open.
Sorry dat ik je niet verder kan helpen.

Fijn zonnig weekend

@Folkert ik heb nu deze zakelijke login geprobeerd en krijg nog steeds dezelfde melding!

Reputatie 7
Badge +18

Lijkt alsof je op je privé pagina zit, niet bij beheer. Log je hier in? https://www.t-mobile.nl/zakelijk/login

Klik eens op die link naar T-Mobile Beheer...

Ook bij het kopje ‘Bundels aanpassen’ krijg ik dit te zien. Verder krijg ik geen enkele mogelijkheid om mijn toestel af te betalen. 

Beste @CrisTien,

Ik kan het nergens vinden. Verder is het goed om te weten dat ik een zakelijk abonnement heb voor mijn zelfstandige onderneming. Als ik naar ‘abonnement en instellingen’ ga en vervolgens klik op ‘abonnement en bundels wijzigen’ dan komt er te staan dat deze pagina op slot staat en ik geen rechten heb om de pagina te bekijken. Dit terwijl ik een zelfstandige ondernemer ben en daarnaast beheerder ben van het abonnement. 

Reputatie 7
Badge +18

Beste @Ftotheafi 

Staat als het goed is in het tabblad “Toestelkrediet” bij je abonnement. Ik ga er even vanuit dat dit bij zakelijke abonnementen net zo is als bij particulier.

Groet, Folkert

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Ftotheafi Welkom in de community van TM.

Heb je ook op de site of in de app onder je abonnement  gekeken of daar de betaalmogelijkheid tussen staat?

Reageer