Beantwoord

Toestel in termijnen betalen

• 29 november 2015
  • 5 reacties
  • 875 Bekeken

Hoi, Ik had een vraagje. Mijn abonnement loopt bijna af. Ik ben aan het kijken voor een iphone 6s of een samsung galaxy s6. Als ik een abonnement neem bij de iphone 6s voor 37 euro per maand met 3gb en 120 belminuten, dan moet ik nog ongeveer 300 euro bij betalen. Mag je die 300 euro ook bij betalen in termijnen? Bijvoorbeeld in 2 maanden?
Alvast Bedankt.

Groetjes, Amber
icon

Beste antwoord door Rosan 1 december 2015, 13:05

Amber dan moet je kiezen voor een hoger maandbedrag dan word je toestel betaling lager en betaal je dus je toestel in meer termijnen af zoals je graag wilt.
Jij kiest in jouw voorbeeld voor een hoger toestel bedrag en een lager maandbedrag terwijl als jet het andersom doet je per maand wat meer betaald maar je toestel bedrag omlaag gaat.

(ik heb geen inzicht op het verlengaanbod dus dit is van de site zelf)
Iphone 6s 16GB
Toestel 49,95(+4,24) direct en 46,60(x24) per maand maakt na 2 jaar totaal € 1170,19
Toeste 269,95(+4,24) direct en 36,50(x24) per maand maakt na 2 jaar totaal € 1150,19
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Hoi, Ik had een vraagje. Mijn abonnement loopt bijna af. Ik ben aan het kijken voor een iphone 6s of een samsung galaxy s6. Als ik een abonnement neem bij de iphone 6s voor 37 euro per maand met 3gb en 120 belminuten, dan moet ik nog ongeveer 300 euro bij betalen. Mag je die 300 euro ook bij betalen in termijnen? Bijvoorbeeld in 2 maanden?
Alvast Bedankt.

Groetjes, Amber

Hoi Amber,

Zover ik weet is dit niet mogelijk.

Je geeft aan dat je de Iphone 6S wilt hebben bij een 120min en 3Gb abonnement. Deze kost je bij T-Mobile zelf €300,-? Heb je gekozen voor de 16gb versie? Wanneer je deze telefoon neemt bij bv Gsmweb, dan betaal je maar €184 voor het toestel bij gekozen abonnement.

Zo heb je en het T-Mobile netwerk én je telefoon goedkoper!

Het is het overwegen waard.

Succes!
Ja het was voor de 16gb versie. Hartstikke bedankt voor deze reactie. Is gsm web wel een betrouwbare site? Groetjes Amber
Reputatie 6
Hoi,

Ik heb er persoonlijk goede ervaringen mee. Snelle levering en het meeste gewoon op voorraad. Tevens zijn de toestellen gewoon Nederlands. Ik werk er niet voor, dus heb er verder ook geen belang bij. Je kunt natuurlijk ook nog bij andere kijken.

Succes
Badge +13
Amber dan moet je kiezen voor een hoger maandbedrag dan word je toestel betaling lager en betaal je dus je toestel in meer termijnen af zoals je graag wilt.
Jij kiest in jouw voorbeeld voor een hoger toestel bedrag en een lager maandbedrag terwijl als jet het andersom doet je per maand wat meer betaald maar je toestel bedrag omlaag gaat.

(ik heb geen inzicht op het verlengaanbod dus dit is van de site zelf)
Iphone 6s 16GB
Toestel 49,95(+4,24) direct en 46,60(x24) per maand maakt na 2 jaar totaal € 1170,19
Toeste 269,95(+4,24) direct en 36,50(x24) per maand maakt na 2 jaar totaal € 1150,19
Reputatie 7
Badge +20
Hi amber,

Welkom op ons Forum!

Wat super dat je jouw abonnement wilt verlengen bij ons! Ik zie ook dat je voor mooie toestellen wilt gaan. :8

Ik zie dat onze toppers Rosan en kme jou van handige tips hebben voorzien. Aangezien je voor een toestel van de hoogste prijsklasse gaat, liggen de kosten natuurlijk wat hoger. Maar als je ervoor kiest om je maandkosten te verhogen dan kun je het toestel voor een goedkoper bedrag afkopen. Mocht je daar geen interesse in hebben dan kun je ook de tip van kme volgen.

Laat je ons weten wat je gaat doen? Ik wil je alvast veel plezier toewensen met je nieuwe toestel! 🙂

Reageer