Beantwoord

Toestel zonder abonnement

Ik vraag me af of ik nieuwe contract bij tmobil mag aansluiten. . Alleen telefoon zonder sim kaart ... en ik wil gewoon in termijn betalen ?naast mijn oude contract ... mag dat?
icon

Beste antwoord door Iwan_HTC 28 augustus 2015, 20:20

Dat is niet mogelijk, een nieuw contract met toestel is altijd in combinatie met een abonnement en daarmee dus automatisch een simkaart. Enkel de toestel aanbetaling doen per maand is niet mogelijk.

Bekijk origineel

11 reacties

Hey Haneen,

Volgens mij kan dat alleen bij verlengen maar dan heb je ind wel een simkaart. Je kan als je wil nu verlengen maar dan gaat je abonnement pas in zodra je huidige abonnement is verlopen. Moet je nog lang? Zo niet zou ik eventjes wachten!
Was mijn bedoeling om naast mijn nieuwe contract een andere contract aansluiten zonder sim kaart ... Alleen nieuwe toestel. .
Reputatie 5
Dat is niet mogelijk, een nieuw contract met toestel is altijd in combinatie met een abonnement en daarmee dus automatisch een simkaart. Enkel de toestel aanbetaling doen per maand is niet mogelijk.
Oke dank u wel ...
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Haneen,

Goed dat je je vraagt hier op het forum stelt! Ik zie dat Iwan_HTC je al verder heeft geholpen. Je kunt inderdaad niet een toestel in termijnen betalen zonder abonnement. Je kunt wel in onze T-Mobile shops een los toestel kopen, maar je zult dan in één keer het bedrag moeten betalen.

Klopt het dat je eind juni een nieuw toestel bij je abonnement hebt gekozen? Is er iets met dit toestel aan de hand waardoor je een nieuw toestel wilt? Je kunt je toestel als je dat wilt aanbieden ter reparatie.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het me weten!
Ja klopt.. mijn toestel in eens had software probleem.. in eens kreef hem niet meer aan... ik baal van.. na een paar keer proberen eindelijk kreeg hem aan maar heb alle gegevens kwijt geraakt foto's nummers .. het voelt gewoon niet goed... jammer genoeg zo duure tostaal maar toch niet goed.
Momenteel blijft het scherm vast of loopt de telefoon vast bah ben echt zeer telegesteld. .
Kreeg*
Reputatie 7
Badge +15
Hey Haneen,

Balen dat je toestel niet helemaal naar behoren werkt :S.

Maar dat hoeft niet direct reden te zijn om een nieuwe aan te schaffen! In dit forumtopic vind je allerlei tips om een reparatie te voorkomen wanneer je toestel kuren vertoont. Wanneer de tips uit het topic niet helpen dan kun je het toestel ter reparatie aanbieden, zoals Thalina al aangeeft!

Laat je het weten als we je ergens mee kunnen helpen?
Hi Amy
Nieuwe toestel aan schaffen of niet dat moet ik zelf weten
Thanx voor jou tips
Reputatie 7
Badge +15
Hey Haneen,

Graag gedaan, we denken graag met je mee! 🙂 Als we je nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden.

Reageer