Beantwoord

Toestelkrediet afbetalen

• 19 september 2017
  • 6 reacties
  • 731 Bekeken

Kan ik het restant toestelkrediet ook in 1 x voldoen, zodat deze afgelost is?
icon

Beste antwoord door David 19 september 2017, 15:47

Hoi Steef78,

Dit is zeker mogelijk bij jouw abonnement!

Als je naar My T-Mobile gaat, dan kun je onder 'Mijn abonnement' klikken op 'Toestelkredieten'. Hier staat precies in wat je nog open hebt staan aan toestelkrediet en een button om dit direct te betalen, dat is dus heel eenvoudig te regelen! 🙂

Laat je weten of het is gelukt? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Steef78,

Dit is zeker mogelijk bij jouw abonnement!

Als je naar My T-Mobile gaat, dan kun je onder 'Mijn abonnement' klikken op 'Toestelkredieten'. Hier staat precies in wat je nog open hebt staan aan toestelkrediet en een button om dit direct te betalen, dat is dus heel eenvoudig te regelen! 🙂

Laat je weten of het is gelukt? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Goede middag

naar welk rekeningnummer moet het krediet overgemaakt worden als iemand anders hem voor me afbetaal?

Goeiedag,

Ik moet mn toestelkrediet aflossen via mn werkgever,kan dit en hoe gaat dit is zn werk?

Reputatie 6
Badge +5

Hi @berrydelsol 

Heb je het bericht van mijn collega David hierboven al gelezen? :smile: Je kunt dit namelijk met een paar klikken op de knop heel makkelijk zelf regelen! Door in te loggen op My T-Mobile en vervolgens naar het kopje “ Abonnement & Instellingen” gaat, kom je in een overzichtelijk overzicht. Hier zie je precies wat je al hebt afbetaald en wat er nog open staat. Klik vervolgens button “Toestelkrediet nu afbetalen” en de rest spreekt voor zich! Mocht je er niet uit komen, laat je het dan weten? 

Hi @berrydelsol 

Heb je het bericht van mijn collega David hierboven al gelezen? :smile: Je kunt dit namelijk met een paar klikken op de knop heel makkelijk zelf regelen! Door in te loggen op My T-Mobile en vervolgens naar het kopje “ Abonnement & Instellingen” gaat, kom je in een overzichtelijk overzicht. Hier zie je precies wat je al hebt afbetaald en wat er nog open staat. Klik vervolgens button “Toestelkrediet nu afbetalen” en de rest spreekt voor zich! Mocht je er niet uit komen, laat je het dan weten? 

Hi,Evy 

Ja heb ik gelezen,maar wil het overmaken en niet via ideal betalen. Kan verder ook geen andere optie kiezen  dan ideal.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @berrydelsol 

Het is niet mogelijk om zelf een bedrag over te maken. Er zijn 2 manieren om je toestelkrediet af te lossen en dat is via My T-Mobile of door een afkoop. De afkoop kunnen wij voor je aanvragen. Als je akkoord gaat met een afkoop dan verschijnt afkoopbedrag op de eerstvolgende maandfactuur. Het servicecontract (abonnement + bundels) blijft gewoon doorlopen. Binnen twee weken nadat de betaling van de afkoop is ontvangen door T-Mobile, sturen we de melding van afkoop door naar BKR. 

Laat je even weten of je dat wilt doen? Dan help ik je graag verder!

Reageer