Beantwoord

Toestelkrediet afkopen

• 11 april 2018
  • 2 reacties
  • 528 Bekeken

In verband met een contractovername probeer ik het toestelkrediet af te kopen , maar ik zie de optie hiervoor niet terug in My T-mobyle.
Onder welk tabblad moet ik zoeken?
icon

Beste antwoord door Jaimy 11 april 2018, 13:53

Hoi T.tates,

Ik ga meteen met jou meekijken!

Ik zie dat mijn collega dit jou via mail heeft verteld, maar voor jouw specifieke abonnement is het niet mogelijk om dit via My T-Mobile te doen - zoals Kaassausje hierboven ook aangeeft. Logisch dus dat je het niet kon vinden! Ik heb het daarom meteen voor jou in orde gemaakt! Het bedrag waar het om gaat is € 79,33 en je zult daarvan een debetnota krijgen. Je kunt nu de mail over de contractsovername beantwoorden, zodat mijn collega's de contractsovername verder kunnen uitvoeren.

Gaat het zo helemaal lukken? Mocht je meer vragen hebben, laat het ons dan weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi t.tates, welkom op het klantenforum.

Volgens deze pagina zou het onder het tabje 'toestelkrediet' moeten staan. Als je echter 'toestelservice' hebt, kan het niet online en moet T-Mobile erbij helpen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi T.tates,

Ik ga meteen met jou meekijken!

Ik zie dat mijn collega dit jou via mail heeft verteld, maar voor jouw specifieke abonnement is het niet mogelijk om dit via My T-Mobile te doen - zoals Kaassausje hierboven ook aangeeft. Logisch dus dat je het niet kon vinden! Ik heb het daarom meteen voor jou in orde gemaakt! Het bedrag waar het om gaat is € 79,33 en je zult daarvan een debetnota krijgen. Je kunt nu de mail over de contractsovername beantwoorden, zodat mijn collega's de contractsovername verder kunnen uitvoeren.

Gaat het zo helemaal lukken? Mocht je meer vragen hebben, laat het ons dan weten!

Reageer