Beantwoord

Toestelservice E8.00

  • 24 maart 2017
  • 1 reactie
  • 288 Bekeken

Waarom heb ik Toestelservice E8.00 van 8 euro op mijn factuur staan als ik een sim only heb?
icon

Beste antwoord door Hajar 26 maart 2017, 10:27

Hi Robinetje,



Ik zie dat je jouw abonnement via Phonehouse hebt afgesloten. Ik kan daarom jouw contract niet inzien. Zou je jouw contract naar ons kunnen mailen? Dan kunnen we controleren waarom er toestelkosten bij staan. Ik stuur je een privébericht met het e-mailadres.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Robinetje,

Ik zie dat je jouw abonnement via Phonehouse hebt afgesloten. Ik kan daarom jouw contract niet inzien. Zou je jouw contract naar ons kunnen mailen? Dan kunnen we controleren waarom er toestelkosten bij staan. Ik stuur je een privébericht met het e-mailadres.

Reageer