Vraag

Toevoegen bundel mislukt

  • 11 juli 2016
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

Heb al een aantal keren geprobeerd een 1GB toe te voegen, maar even zoveel keren krijg ik een melding dat het mislukt is.
Misschien dat een TM medewerker die bundel toe kan voegen.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jevers,

Goed dat je hierover contact opneemt met ons. We helpen je graag verder. :)

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat ook wij geen MB-aanvuller voor je kunnen activeren. Je hebt op dit moment namelijk nog MB's tot je beschikking. 498 MB om precies te zijn. Dit zijn de MB's die je hebt ontvangen omdat je aangemeld bent voor T-Mobile Samen. Als deze MB's op zijn dan kan je een MB-aanvuller aanschaffen.

Is hiermee je vraag beantwoord? Heb je nog andere vragen of onduidelijkheden dan horen we het graag van je!
Reputatie 4
Badge +7
Hoi Issam, het gaat niet om de aanvuller, het gaat om een bundel, ik heb een Stel Samen stel Bij abo, die ik dus wil aanpassen van 0 MB naar 1GB.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Toetsie,

Je hebt helemaal gelijk, dankjewel! Ik heb de bundel voor Jevers direct geactiveerd. Dit zal vandaag nog op My T-Mobile zichtbaar zijn. Je kan hier ook gelijk gebruik van maken.

Moet er bij jou ook wat aangepast worden? 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Bij mij hoeft niets aangepast te worden, Issam. De bundel is inmiddels zichtbaar, dank je wel. 😉
Reputatie 6
Badge +17
Toppie! You're welcome. 😉

Reageer