Vraag

Toevoegen telefoon aan lopend abonnement

• 1 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 1256 Bekeken

Ik heb in juni 2014 een 2-jarig abonnement afgesloten bij T-Mobile in combinatie met een telefoon (Sony Xperia Z2). Deze telefoon heb ik vorige maand afbetaald. Ik heb toen mijn abonnement verlengd voor 2 jaar (deze loopt nu dus tot 2018). Ik heb hierbij geen nieuwe telefoon gekozen omdat mijn oude, de Xperia Z2, nog goed werkte.

Twee weken geleden is mijn telefoon beschadigd geraakt. Hij is nog wel bruikbaar maar toch wil ik graag een nieuwe. Mijn vraag:
Kan ik een telefoon toevoegen aan mijn huidige abonnement?
Ik weet dat ik mijn abonnement pas 3 maanden voor het aflopen van het abonnement kan verlengen, wat dus zou betekenen dat ik pas in 2018 een nieuwe telefoon kan kiezen. Hier wil ik liever niet op wachten.

Alvast bedankt!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey RobinvdA,

Zonde dat je telefoon zo vlak na je verlenging beschadigd is geraakt! :S

Als je wilt dan kunnen we jouw abonnement omzetten naar Stel Samen & Stel Bij Sim Only. Hierdoor kun je gebruikmaken van Toestel Flexibiliteit. Hiermee kun je een nieuwe telefoon tijdens je lopende contract toevoegen aan je abonnement. Als je dit wilt gaan we dit voor je verwerken en kunnen we je laten terugbellen door een collega van Sales. Hij kan dan met je bespreken welke telefoon je zou willen. :)

We horen het graag van je!
Hallo David,
Bedankt voor je reactie.

Ik zie dat het startabonnement van Stel Samen & Stel Bij Sim Only € 10,- euro per maand kost.
Op dit moment heb ik een Basis Sim Only voor € 0,- euro dus dat zou betekenen dat ik € 10,- per maand meer betaal. En daar komt dan nog het toestel bij, klopt dat?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Robin,

Een terechte vraag!

Het startabonnement kost inderdaad €9,99 per maand en staat altijd aan bij het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Hiervoor krijg je het volgende terug:

- Onbeperkt internet tegen een basis snelheid
- Onbeperkt sms'en in Nederland
- Onbeperkt sms'en in de EU

Naast het startabonnement kan je zelf de bundels samenstellen. Dit kan voordat je jouw contract aangaat, maar dit kan ook tijdens je contractperiode. Je kan namelijk elke maand je bel- en internet bundel omhoog of omlaag bijstellen of helemaal uitschakelen.

Of je meer betaalt dan je huidige abonnement is dus afhankelijk van de bundels die je afsluit. Als één van onze vriendelijke collega's je belt voor een persoonlijk aanbod dan kunnen jullie samen de bedragen doornemen en deze vergelijken met de huidige maandkosten. Je bent tot niets verplicht, dus als je aan het eind van het gesprek niet tevreden bent met het aanbod dan hoef je er natuurlijk niet mee akkoord te gaan.

Laat ons weten op welke dagen en tijdstippen je het best telefonisch bereikbaar bent. Dan belt één van onze collega's je met een mooi aanbod in combinatie met een nieuwe telefoon. ;)

Ps. waar gaat je voorkeur trouwens naar uit? Weet je al welk toestel je graag wilt? Let us know!

Reageer