Beantwoord

Traag internet


Hoi,ik heb een i-150 abo en vind het internet op mijn mobiel nogal traag,iemand enig idee hoe dat kan?
icon

Beste antwoord door paul48 15 juli 2011, 09:28

Hoi,ik heb mijn nieuwe simkaart ontvangen en geinstalleerd en het ziet er naar uit dat het internet een stuk sneller werkt,dus ik ben tevreden.Bedankt!!!!! en groeten. Paul
Bekijk origineel

48 reacties

Reputatie 5
@paul48

Je maakt op dit moment nog gebruik van het oude iPlan. In dit abonnement heb je maximaal een download/upload snelheid van 2048/384 Kbps. Het internet is echter wel onbeperkt.
Reputatie 2
Ook ik ben overgestapt op een i200 abbo in combinatie met een Galaxys II, maar ik krijg nu regelmatig alleen noodoproepen en erg traag tot helemaal geen 3g internet. Ik ben vergeleken met mijn relax abbo zelfs qua bereik en snelheid van internet gewoon een dikke 80% achteruit gegaan. Nu heb ik het vermoeden dat misschien mijn sim kaart, die ik inmiddels al ruim 7 jaar heb de oorzaak is? Graag zou ik van een moderator enig respons krijgen.
Reputatie 5
@elwin31
IK heb je een nieuwe simkaart toegestuurd, deze ontvang je binnen enkele dagen in huis. Kun je me aangeven of hiermee het probleem is verholpen?
Reputatie 2
Dank voor het snelle reageren! Ik laat het weten zodra ik de nieuwe sim gebrobeerd heb.
heb een i-300 abonnement en vind de snelheid best wel aardig moet ik bekennen!
@paul48

Je maakt op dit moment nog gebruik van het oude iPlan. In dit abonnement heb je maximaal een download/upload snelheid van 2048/384 Kbps. Het internet is echter wel onbeperkt.


Hoi,waarom maak ik gebruik van het oude i-plan?Het abo is pas 2 juni ingegaan en bij dat i-150 abo zat volgens mij een max.snelheid van 7.2 mbps?Alvast bedankt voor je reactie.
Ik ervaar ook traag internet. Heb ook nog een oude sim. Krijg ik een nieuwe bij mijn i150 abbo?

Hoor graag
Reputatie 5
@paul48
Het klopt, je maakt gebruik van het huidige i-Abonnement. Mijn collega heeft dat per ongeluk verkeerd aangegeven, excuses hiervoor!

Wanneer je hierbij niet de gewenste internetsnelheid ervaart, kun je dan proberen het netwerk te resetten? Kun je aangeven of de snelheid hierna is verbeterd?

@rayvandervoort
Je hebt je bundel gewijzigd naar een i-150 abonnement, hierbij ontvang je standaard geen nieuwe simkaart. Is het mogelijk om je simkaart in een ander toestel te proberen, ervaar je daar ook een traag internet?
@paul48
Het klopt, je maakt gebruik van het huidige i-Abonnement. Mijn collega heeft dat per ongeluk verkeerd aangegeven, excuses hiervoor!

Wanneer je hierbij niet de gewenste internetsnelheid ervaart, kun je dan proberen het netwerk te resetten? Kun je aangeven of de snelheid hierna is verbeterd?

@rayvandervoort
Je hebt je bundel gewijzigd naar een i-150 abonnement, hierbij ontvang je standaard geen nieuwe simkaart. Is het mogelijk om je simkaart in een ander toestel te proberen, ervaar je daar ook een traag internet?



Hoi,Ik heb de batterij een half uur uit mijn toestel gelaten,daarna weer er in gedaan en het lijkt er op dat het allemaal wat sneller gaat.Nu heb ik ook een verouderde simkaart en wat ik uit diverse opmerkingen hier op het forum opmaak is dat dat ook 1 van de oorzaken kan zijn.Stel ik neem een nieuwe simkaart bij jullie,wat kost dat dan en houd ik mijn eigen nummer?Bedankt alvast voor je reactie,groeten Paul
Probleem blijft....ook in een ander toestel. Ik ontvang graag een vervangende microsim voor mijn iPhone!
Ik neem aan dat dit kosteloos is?

Ray
Reputatie 2
Ik heb mijn nieuwe sim in gebruik, en netwerk herstel nogmaals uitgevoerd maar het blijft enorm traag. Ik kom met speedtest (internetsnelheids meter) met moeite boven de 300kbs! En dan sta ik op meerdere plekken in mijn postcode gebied. 4356. Dit is echt zeer hinderlijk, want ik heb dit abbonement niet afgesloten om alleen maar van mijn eigen wifi gebruik te maken.
Reputatie 2
Heb net in postcodegebied 4388 getest en daar kom ik op max 3000kbs. Nu ik weer in mijn eigen postcodegebied zit, komt mijn upload snelheid zelfs hoger uit dan mijn downloadsnelheid?! Er is mij hier toch echt een volledige 3g dekking beloofd bij het afsluiten.
Reputatie 2
Ik lees net het antwoord van de Moderator over het trage Internet, maar dat antwoord bevalt mij dus helemaal niet. Je zou dus gebruik maken van het oude Iplan. Ik las naderhand dat het een nieuw abonnement is,maar dat maakt allemaal niets uit. Je abonneert je als consument voor internet onvangst daar betaal je voor of het nu een oud abonnent is of niet, het internet behoort het gewoon naar behoren, dus snel te doen klaar uit.
Reputatie 2
Waarom volgt er nu helemaal geen respons meer??
Ik zit ook te wachten op een reactie en een nieuwe simkaart in de hoop dat mijn bereik en internet problemen opgelost zullen zijn.

Graag spoedig reactie en een nieuwe simkaart.
Reputatie 2
Ik heb al maanden geen fatsoenlijk 3G verbinding met mijn iPhone, i-150 abonnement.
Ik ben woonachtig in de achterhoek. Heb bij de aanschaf van de iPhone, nieuwe simkaart gekregen. In het begin ging het goed, daarna bleef hij 3G aangeven, maar geen verbinding. Ik internet nu dus ook met 3G uit.
Netwerk reset gedaan, maar het hielp niet.
Reputatie 5
@paul48, rayvandervoort,
Ik heb voor jullie beide een nieuwe simkaart besteld. Deze ontvang je binnen enkele dagen in huis. Kunnen jullie aangeven of hiermee de problemen zijn verholpen?

@elwin31
Ik vind het vervelend dat een nieuwe simkaart niet het gewenste resultaat geeft. Ik zie dat je de dekkingskaart via de T-Mobile website hebt ingevuld. Een netwerkspecialist neemt binnen 10 werkdagen contact met je op met een antwoord. Ik wil je vragen hierop te wachten.
Reputatie 5
@mes
Vervelend dat je een verminderd netwerk van T-Mobile ervaart. Ik wil je vragen de dekkingskaart op de T-Mobile website in te vullen. Een netwerkspecialist neemt dan binnen 10 werkdagen contact met je op met een antwoord.
ik heb een Iphone 3 Gs met een relax 70 abbo met internet plus.

Bij het downloaden van een bestand(je) 179 KB, heb ik een snelheid van 4 KB/s.

Dit is volgens mij ontzettend traag tov mijn afgesloten abbo. Ik download vrijwel nooit iets. OOk is gewoon webbrowsen net zo traag.

Waar gaat het mis?
@Esther,

Ik ga er even vanuit dat deze simkaart mij kostenloos wordt toegezonden en dat ik geen problemen ondervind met de overgang naar de nieuwe simkaart ?

Of blijft de oude actief ?
Reputatie 5
@portefam
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Wil je proberen bij de iPhone de instellingen te herstellen? Kun je me aangeven of hiermee de snelheid is verbeterd?

@rayvandervoort
Je ontvang de nieuwe simkaart kosteloos thuis. Wanneer je de simkaart hebt ontvangen, kun je de simkaart zelf activeren via My T-Mobile. Je 'oude' simkaart is dan niet meer actief.
Hoi,ik heb mijn nieuwe simkaart ontvangen en geinstalleerd en het ziet er naar uit dat het internet een stuk sneller werkt,dus ik ben tevreden.Bedankt!!!!! en groeten. Paul
@Esther.

Bedankt voor de reactie.

Ik heb de Iphone hersteld helaas het is niet verbeterd. Wat kan ik nog meer proberen? Op deze manier heb ik niets aan de internetverbinding, dan kan ik alleen thuis mijn Wifi verbinding gebruiken.
Ben net terug van een weekje Texel en daar heb ik dit soort problemen ook gehad.

Op het strand 500m van ons appartement had ik geen 3g en ook geen bel/sms bereik kortom. iPhone 4 gaf aan geen service

Twee dagen later midden op de Waddenzee, volledige bereik en 3g.



Rara hoe kan dat?
Mijn internet is nog steeds traag, lijkt erop dat mijn snelheid even langzaam is als mijn vorige abbo. Heb nog geen reactie op mijn laatste opmerking gehad.

Betaal wel een hoger bedrag.....

Reageer