Beantwoord

Traag internet

Toon eerste reactie

48 reacties

Hallo,

Ondanks dat mijn telefoon 3G aan geeft haal ik met moeite 200 kbit/s download. Onlangs switch gemaakt van Web 'n Walk naar i-200 abbonement met als reden sneller internet maar helaas. Toestel is een Nokia E72-1.

Test uitgevoerd met http://www.dslreports.com/mspeed?jisok=1&more=1

Graag reactie
Reputatie 7
@portefam, @Erik147
Ik adviseer jullie om je netwerkklacht te melden via de dekkingskaart op de T-Mobile website. Geef daarbij minimaal 3 voorbeelden met datum, tijdstip, postcode en de snelheid van je internetverbinding. Je klacht gaat dan onderzocht worden en binnen 10 werkdagen wordt er contact met je opgenomen.
Ik ben vanmiddag overgestapt van een relax 190 op een i 200 met een samsung galaxy.
Ik kan tot dusver geen enige vooruitgang merken qua internet snelheid.

Mag toch hopen dat een i 200 wel mogelijk is op een smartphone

Help!
Reputatie 5
@wietze
Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met T-Mobile Klantenservice. Kun je me aangeven of je nog steeds problemen ervaart met de snelheid van je i-200 abonnement?
Hallo,
ik heb de afgelopen weken ook erg last van super traag internet. Ik heb zelf een web'n'walk Plus Vast abbo.
Op mijn galaxy s met speedtest.net test komt hij niet hoger dan 119KB/s terwijl hij voorheen boven de 800 kwam.
Met een andere simkaart komt hij veel hoger dus het ligt zeker niet aan de samsung.
Reputatie 5
@TaruM
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Is die andere simkaart ook van T-Mobile? Wanneer je een traag internet ervaart bij T-Mobile wil ik je vragen om de netwerkklacht te melden via de dekkingskaart op de T-Mobile website. Binnen 10 dagen wordt er dan contact met je opgenomen.
hoi hoi, ik heb sinds vorige week mijn relax omgezet naar i-abb 150 met de 7,2Mbps. ook ik kom niet verder dan de 3,1 a 3,5Mbps als ik speedtest gebruik. heb een HTC Desire HD telefoon. Heb mijn simkaart ook in een mijn oude HTC Desire gedaan en deze gaat ook niet verder dan genoemde snelheden. Mijn telefoon uitgezet en even gewacht voordat ik me weer aanmelden op het netwerk. Dit mocht ook niet baten... Wat kan ik nog meer doen?
Hallo Ester,
bedankt! Ik heb inmiddels het een en ander bereikt na 2 dagen volop contact met de klantenservice. Ik vind het zo jammer
dat ik de helft van mijn tegoed daar aan verspil omdat een deel daar onbekwaam is en ik zelf met oplossingen moet komen om
uberhaubt vooruitgang te boeken, maakt me best boos.
Ik heb het idee dat er iets fout zit in het systeem omdat ik dus nog op wnw plus vast sta, een oudere soort abo terwijl er nu
wordt geadverteerd met internet plus etc.
Ze hebben dus mijn internet abo gereset (of iets dergelijks) en 5 minuten later is mijn snelheid verhoogd naar 250KB/s.
Helaas nog niet wat het moet zijn maar dit is al een vooruitgang. Mischien dat het helemaal overgezet moet worden.
De andere kaart was een t-mobile kaart ook.

over de dekkingskaart, ik heb al de app op mijn gsm staan en al gebruikt. Krijg matig op download snelheid en de rest goed/uitstekend.

Mvg,
TaruM
Reputatie 2
Hallo.

Ik heb sinds 22 juli een Iplan150 met een nokia E6. als ik wil internetten duurt het wel erg lang om verbinding te krijgen.. Je ziet op het startscherm gewoon 0 staan en dan na 1 of 2 minuten begint ie pas te downloaden. Ook meerdere toepassingen duurt gewoon erg lang.

Ik moet zeggen dat ik dat toch wel heel onhandig vind. Ik ervaar dit zowel buiten als binnen.

Mijn simkaart is al minimaal 4 jaar oud.

Dus ben ik hier terecht gekomen. Kan iemand mij van T-mobile verder helpen om ervoor te zorgen dat ik ook een optimale snelheid krijg.
Reputatie 2
Nu ook *** wil ik ff de Metro lezen... Zie ik alles van gisteren staan... Trouwens ook bij de Telegraaf. krijgt ie gewoon geen verbinding.. Duurt al 5 min.. Gek wordt ik ervan en dit is niet alleen vandaag al zo....HELP T-mobile
Reputatie 5
@TaruM
Ik zie dat er contact is geweest met T-Mobile Klantenservice. Er zijn verschillende mogelijkheden met je besproken. Je hebt van 1 mogelijkheid gebruik gemaakt.

@mattie70
Ik zie dat je een melding hebt gemaakt via de dekkingskaart op de T-Mobile website. Er wordt binnenkort contact met je opgenomen met een oplossing.
Reputatie 2
standart internet van t-mobile heb ij nieks aan hij is heel traag of geen verbinding jammer voor die maandelijkse bedraag
Reputatie 6
fuatozkan welkom wat EshervD hier boven zeg kan je ook doen de dekkingskaart invullen voor een oplossing
Reputatie 2
Ik heb ook een i.150 ab en ook een zeer traag internet ook geen 3g.
Samsung galaxy s 1 gr maarten.
Geen goede oplossing?
Reputatie 5
@fuatozkan
Ik wil je vragen om je netwerkklacht te melden via de dekkingskaart op de T-Mobile website. Geef daarbij minimaal 3 voorbeelden met datum, tijdstip, postcode en de snelheid van je internetverbinding. Je klacht gaat dan onderzocht worden en binnen 10 werkdagen wordt er contact met je opgenomen.

@gulmaarten
Ik heb je in dit topic al een reactie gegeven
Ik had vandaag ook telefonisch contact gehad met de klantenservice over traag internet. En zij zei ook dat het aan mijn oude simkaart kan liggen.
Maar dan zegt ze er bij dat het mij telefonisch €10 euro gaat kosten.
Na zolang klant van jullie moet ik dan alsnog voor een nieuwe simkaart betalen?????
Reputatie 5
@Joy17

Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad met de klantenservice en dat je nog gebruik maakt van een oude simkaart waardoor je een trage verbinding kunt ervaren. Ik heb je hierom kosteloos een nieuwe simkaart verstuurd.
Ik heb een samsung galaxy s 2. Werkte prima maar nu is het internet zoooooo traag. Ik ben niet de enige lees ik hier. Volgens de netwerkdekkingskaart zou het goed moeten zijn, zowel thuis als op mijn werk maar is niet zo. Wat nu?
Reputatie 5
@Belinneke

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik zie dat je nog gebruikt maakt van een oude simkaart en deze oude simkaarten functioneren soms niet helemaal goed met de nieuwe toestellen, dus ik heb je kosteloos een nieuwe simkaart gestuurd. Wil je me even laten weten of dit heeft geholpen?
@[url=" https:=]Belinneke[/url]

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik zie dat je nog gebruikt maakt van een oude simkaart en deze oude simkaarten functioneren soms niet helemaal goed met de nieuwe toestellen, dus ik heb je kosteloos een nieuwe simkaart gestuurd. Wil je me even laten weten of dit heeft geholpen?

@Aeon Dank je voor je reactie en aktie. Kreeg zojuist een mail. Ik laat weten of dit werkt.
Reputatie 2
Hallo, ook ik heb sinds enige tijd last van ontzettend traag internet. Downloadsnelheid van 25kbps!!!! Ligt dit ook aan mijn (verouderde) simkaart? Ik heb een Galaxy Ace.
ik heb precies hetzelfde probleem maar kan mijn batterij niet uit mijn telefoon halen en weet niet hoe ik mijn netwerk moet resetten?
@jessemg

Wanneer je een iPhone hebt kun je via instellingen > algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen deze reset ook bewerkstelligen. Ook 1 x per maand een soft reset uitvoeren op je iPhone voorkomt dat het toestel vastloopt. Dit doe je door de home-button en uit/aan knop tegelijk 8 seconde ingedrukt houden en de rode balk bevestigen.

Reageer