Beantwoord

Traag Internet

• 19 januari 2017
  • 2 reacties
  • 245 Bekeken

Traag Internet alsof mijn bundel op is maar dat kan helemaal niet.
Hoe komt dit?
icon

Beste antwoord door Hajar 20 januari 2017, 14:43

Hi Moxi,

Leuk dat Diego zo met je meedenkt! Thanks Diego! :)

Ik zie dat je gister al telefonisch bent geholpen door een collega. Jij had geen actieve databundel en dus kon je alleen gebruik maken van de basissnelheid. Mijn collega heeft inmiddels een databundels geactiveerd dus als het goed is moet je nu weer gebruik kunnen maken van snelle internet. Hopelijk is hiermee alles naar wens en ik wens je nog een fijn weekend! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
@Moxi

Traag internet?! dat is zeker vervelend.
Vaak kan dit te maken hebben met het ontvangst van je mobiele telefoon.
Als je bijvoorbeeld in een rijdende trein zit, is de snelheid van 4G+ vele malen lager dan dat je in een bushokje zit.
Soms werkt een toestel reset ook, om weer de maximale snelheid te krijgen.
Hierbij wordt er na het opstarten een nieuwe sessie gestart, soms moet je ook je telefoon herstarten bij het nemen van een uur bundel of dergelijke.

Bij Unlimited GO abonnement moet er altijd na 5GB, MB aanvullers gebruikt worden, is na 1GB aanvuller, je data weer op.. dan gaat je internet naar onder de 1MBPS.. dit is totdat je weer een 1GB aanvuller koopt.

Hopelijk zit er 1 van de oplossingen hier tussen.

Als dat niet zo is hoor ik het graag

^ Diego
Reputatie 7
Badge +20
Hi Moxi,

Leuk dat Diego zo met je meedenkt! Thanks Diego! :)

Ik zie dat je gister al telefonisch bent geholpen door een collega. Jij had geen actieve databundel en dus kon je alleen gebruik maken van de basissnelheid. Mijn collega heeft inmiddels een databundels geactiveerd dus als het goed is moet je nu weer gebruik kunnen maken van snelle internet. Hopelijk is hiermee alles naar wens en ik wens je nog een fijn weekend! 🙂

Reageer