Beantwoord

Traag internet?!

Hi!
Ik ben Denise, vrouw van en moeder van. Met z’n 4en zitten we al jaren bij t-mobile, onder andere omdat je altijd nog kon internetten (al is het traag) als je bundel op is.
Nu ben ik voor het eerst overgestapt op Sim-only (basis) i.p.v. de nieuwe iPhone te nemen. En tot mijn verbazing is mijn bundel op en internet geblokkeerd. Het zal vast ergens in de kleine lettertjes hebben gestaan en ik dus niet goed opgelet, maar dit was natuurlijk niet de bedoeling. Zelfs mijn puberzoon (momenteel zonder internetbundel) heeft traag internet en ik noppes!
Kan ik nog iets aanpassen/jullie iets voor me doen of heb ik pech?

groetjes Denise
icon

Beste antwoord door Jaimy 5 juni 2018, 11:06

Hoi Denise,

Echt heel tof dat jullie met z'n allen bij T-Mobile zitten! Ik snap dat je dan verbaasd bent als iets ineens anders werkt.

Ik heb meteen even met jou meegekeken en zie in jouw prijslijst inderdaad dat Internetten op lage snelheid niet van toepassing is op Basis sim. Je kunt dit via deze link ook zelf even nalezen als je dat wilt. Zodra jouw internetbundel op is, kun je een van de MB-aanvullers aanschaffen om weer te kunnen internetten! De MB-aanvuller start al bij € 2,50 voor 100 MB, dus je kunt daarin zelf bekijken hoeveel je nodig hebt!

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is! Heb je er meer vragen over, laat het me dan gerust even weten en ik help je ermee. 🙂

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Denise,

Echt heel tof dat jullie met z'n allen bij T-Mobile zitten! Ik snap dat je dan verbaasd bent als iets ineens anders werkt.

Ik heb meteen even met jou meegekeken en zie in jouw prijslijst inderdaad dat Internetten op lage snelheid niet van toepassing is op Basis sim. Je kunt dit via deze link ook zelf even nalezen als je dat wilt. Zodra jouw internetbundel op is, kun je een van de MB-aanvullers aanschaffen om weer te kunnen internetten! De MB-aanvuller start al bij € 2,50 voor 100 MB, dus je kunt daarin zelf bekijken hoeveel je nodig hebt!

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is! Heb je er meer vragen over, laat het me dan gerust even weten en ik help je ermee. 🙂
Hoi Jaimy,

bedankt voor je reactie!
Dat had ik inderdaad ook al uitgepluist, maar wat ik bedoel is dat ik het graag nog zou willen aanpassen.. vast te zitten aan het beperkte internet en aanvullen met bundels is niet echt dat wat ik wilde afsluiten zeg maar 😉 dan kan ik net zo goed overstappen naar een andere provider
Reputatie 7
Badge +19
Hi Iniesje,

Ik ben even gaan kijken naar de mogelijkheden en ik had het graag voor je willen aanpassen, maar het is niet meer mogelijk om het abonnement te wijzigen omdat de bedenkperiode is verlopen. Ik zie dat je momenteel al gebruik maakt van de grootste databundel die we aanbieden bij een Basis Sim dus een MB-aanvuller is inderdaad een optie om alsnog te kunnen internetten. Kijk maar even wat je zelf handig vindt.

Als ik nog iets voor je kan betekenen of als je nog vragen hebt, laat het mij weten. We staan altijd voor je klaar op onze Community!
Hi.. kom er toch nog even op terug. Is het helemaal niet mogelijk om over te stappen naar een ander Sim only abonnement? Ik heb van de kinderen een abonnement al verlengd en sta op het punt de tweede weer te verlengen, maar pis dan met alles langs de boot.. iedereen ontvangt dan klantvoordeel + extra gb behalve ik omdat ik mijn sowieso al onhandige abonnement ik nog eens 3 weken voor de klantvoordeel periode heb verlengd 🥴
Reputatie 7
Badge +19
Hi iNiesje,

Dat is jammer genoeg niet mogelijk, maar ik ga even overleggen welke mogelijkheden er wel zijn. Ik kom er volgende week op terug!
Reputatie 7
Badge +19
Hi iNiesje,

Enige wat je zou kunnen doen is dit abonnement afkopen en dan een nieuw Go Sim Only abonnement nemen, zodat je wel kan profiteren van de voordeel. Voor het afkopen betaal je een "schadevergoeding" die bestaat uit 50% van de vaste maandelijkse kosten tot einde contract.

Laat mij weten of je daar interesse in hebt. Dan maak ik dat in orde!
Dan betaal ik 57.- schadevergoeding, klopt dat?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi iNiesje,

Ik zie dat het zelfs wat minder zou worden; ons systeem berekent ongeveer € 35 met een maand opzegtermijn. Overigens heb ik nog wel de volgende vraag: wil je wel graag je nummer behouden? In dat geval is het handiger als we jouw nummer eerst omzetten naar PrePaid. Je betaalt dan dezelfde afkoopsom. Daarnaast worden administratiekosten van € 9,95 in rekening gebracht. Na de omzetting staat er beltegoed van € 5,- op de simkaart. Dáárna zou je over kunnen stappen op een nieuw abonnement.

Laat het me maar weten!
Hi.. oké, wel gunstiger dus maar nogal omslachtig lijkt me. Ik zou over willen stappen naar het Go Sim only 1 GB abonnement waar ik dus nu met klantvoordeel uitkom op 3 GB per maand voor 15.- (met de 2,50 korting). Maar dat kan ik maar tot 6 januari afsluiten, klopt toch? Dus met een prepaid simkaart als tussenoplossing weet ik niet waar ik straks op uitkom. En ik heb slechte ervaringen gehad met nummerbehoud overstap naar andere simkaarten maar wil wél mijn nummer behouden. Kan dat echt niet makkelijker?
Reputatie 7
Badge +19
Hi iNiesje,

De enige manier op je nummer te behouden is als we je abonnement omzetten naar PrePaid. Zodra je abonnement is omgezet kun je een Go abonnemement nemen. ik weet niet welke actie er dan zal zijn, maar je profiteert altijd wel van extra korting en de €2,50 korting kun je sowieso activeren.

Laat ons weten of je hier interesse in hebt, dan maken we dat in orde!
Ik vind dat echt omslachtig, sorry. Maar ik heb het voor nu opgelost met family voordeel en de 750 MB bundel i.p.v. de korting! Ik denk dat ik zo wel uit zal komen. Bedankt iig voor het meedenken!

Reageer