Beantwoord

Tussentijds extra aflossen toestelkrediet

• 14 juni 2018
  • 3 reacties
  • 2527 Bekeken

Is het mogelijk om tussentijds extra af te lossen op je toestelkrediet? Bij een doorlopend krediet kan dat normaal gesproken wel. Ik heb wel gezien dat je het toestelkrediet in 1x kan aflossen.
icon

Beste antwoord door Bas 15 juni 2018, 11:31

Hey ecrottier,

Ik ben het direct voor je gaan nakijken in ons systeem! Daar zie ik dat het op dit moment inderdaad alleen mogelijk is om het toestelkrediet in één keer af te lossen. Via My T-Mobile staat bij het kopje Toestelkredieten een knop om direct het toesteldeel af te kopen via iDeal.

Wellicht dat het in de toekomst ook mogelijk zal zijn om in de tussentijd wat extra af te lossen. Ik heb de feedback namelijk doorgezet naar het team dat hier over gaat. Zodra ik hier een antwoord op heb, laat ik het je uiteraard meteen weten!

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten. Voor nu wens ik je alvast een goed weekend! 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +11
Hey ecrottier,

Ik ben het direct voor je gaan nakijken in ons systeem! Daar zie ik dat het op dit moment inderdaad alleen mogelijk is om het toestelkrediet in één keer af te lossen. Via My T-Mobile staat bij het kopje Toestelkredieten een knop om direct het toesteldeel af te kopen via iDeal.

Wellicht dat het in de toekomst ook mogelijk zal zijn om in de tussentijd wat extra af te lossen. Ik heb de feedback namelijk doorgezet naar het team dat hier over gaat. Zodra ik hier een antwoord op heb, laat ik het je uiteraard meteen weten!

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten. Voor nu wens ik je alvast een goed weekend! 😃
Wat is de status op dit moment hiervan? Is het nu wel mogelijk om tussentijds extra af te lossen zonder het volledige toestel bedrag in 1 x af te lossen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi ZZzx,

Het antwoord van Bas klopt nog steeds. Het is alleen mogelijk is om het toestelkrediet in één keer af te lossen. Mochten we dit in de toekomst wel aanbieden dan zullen we dat uiteraard laten weten!

Reageer