Beantwoord

Twee keer belbundel

• 15 december 2016
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

Recent heb ik een combi abbo afgesloten met 6gig data en 250 min bellen in NL en EU.

Ik had nog een abbo van 120 min lopen waarop ik een korting had van 2,50 (vriendenkorting).

Doordat deze abbos mijns inziens deels dubbel waren, heb ik de oude van 120 min proberen te verwijderen.
Echter nu is deze geactiveerd gebleven en de 250m bundel verdwenen. Kan hem niet meer terugvinden en dus ook niet meer activeren... Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. En uiteraard de vriendenkorting op het nieuwe abbo kan terugkrijgen.

Thanks!
icon

Beste antwoord door David 16 december 2016, 14:17

Hoi Pykenike,

Goed dat je dit even navraagt bij ons, hier op het forum!

Ik zie dat je oude bundel nog in je My T-Mobile staat, deze zal vanzelf verdwijnen. In je My T-Mobile onder het kopje 'Mijn abonnement' zie je dat je op dit moment de belbundel 'Bellen 120 Min NL + EU' hebt. Je geeft aan dat je een belbundel van 250 belminuten had, maar eerlijk gezegd weet ik niet waar je dit gezien zou hebben? Kun je dat misschien toelichten? Wij hebben namelijk geen belbundel van 250 minuten bij Stel Samen & Stel Bij, alleen 120 of onbeperkt. De onbeperkte belbundel had je eerst, maar die heb je dus omgezet naar de 120 belminuten.

De €2,50 korting is van T-Mobile Samen, hier ben jij nog altijd voor aangemeld en het cadeau wordt vanaf 18 december geactiveerd. Dit is de €2,50 factuurkorting. Dit kun je ook terugvinden op jouw My T-Mobile.

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Pykenike,

Goed dat je dit even navraagt bij ons, hier op het forum!

Ik zie dat je oude bundel nog in je My T-Mobile staat, deze zal vanzelf verdwijnen. In je My T-Mobile onder het kopje 'Mijn abonnement' zie je dat je op dit moment de belbundel 'Bellen 120 Min NL + EU' hebt. Je geeft aan dat je een belbundel van 250 belminuten had, maar eerlijk gezegd weet ik niet waar je dit gezien zou hebben? Kun je dat misschien toelichten? Wij hebben namelijk geen belbundel van 250 minuten bij Stel Samen & Stel Bij, alleen 120 of onbeperkt. De onbeperkte belbundel had je eerst, maar die heb je dus omgezet naar de 120 belminuten.

De €2,50 korting is van T-Mobile Samen, hier ben jij nog altijd voor aangemeld en het cadeau wordt vanaf 18 december geactiveerd. Dit is de €2,50 factuurkorting. Dit kun je ook terugvinden op jouw My T-Mobile.

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Hoi David,

Mea culpa. Ik heb inderdaad een onbeperkte bundel met 250 min in EU?

Anyway je analyse is verder juist (ik had zelf bij abbonnementen gezien dat de 120 actief was). Echter mijn vraag is nu, hoe kan ik de onbeperkte bundel weer aanzetten ten faveure van de 120 bundel? Of gaat dit vanzelf vanaf de 18e (nieuwe maand)?

Top service dit trouwens..Ook de sms om me naar deze post te attenderen!
Reputatie 6
Badge +16
Hey Pykenike,

Een terechte vraag! De bundel zal niet automatisch aangepast worden. Dit kan je zelf doen via My T-Mobile of als je wilt dat wij dit voor je in orde maken dan gaan wij er mee aan de slag.

Laat ons dan weten per wanneer je jouw bundel omgezet wilt hebben naar Onbeperkt bellen in NL + 120 min EU. Wij adviseren om bel bundels zo dicht mogelijk bij de bundel dag aan te passen om geen gecompliceerde factuur te krijgen en de minuten niet pro rata te laten berekenen. In jouw geval is de bundeldag de 18e van de maand.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord, als je aanvullende vragen of verzoeken hebt dan horen we het natuurlijk graag van je.

Ps. Mocht je vragen hebben over jouw factuur na een wijziging? Check dan de factuur uitleg pagina.
Hoi issam,

Wellicht zie ik de optie om terug te veranderen niet omdat ik deze maand al gemuteerd heb.

Mochten jullie in staat om nu al te veranderen voor de 18e. Graag!

Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +16
Hey Pykenike,

Dat is inderdaad de oorzaak. Ik was vergeten dat je deze maand al een wijziging hebt gedaan. Om het alsnog voor je in orde te maken heb ik de bundel handmatig voor je gewijzigd. Dit zal ook op je My T-Mobile account zichtbaar zijn binnen 24 uur.

Let wel op; ik vermoed dat deze wijziging niet op je eerstvolgende factuur zichtbaar is. Schrik dus niet als je nog de oude bundel ziet staan. Op de factuur daarna zal er een correctie plaatsvinden!

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. En anders weet je ons te vinden. 😉

Reageer