Maar, het lijkt alsof dit niet toegepast is want er staat €9,28 aan overige kosten op Mijn T-mobile. Ik vind dit heel erg vervelend!!!!
Graag deze kosten ongedaan te maken en het nieuwe pakket wat een extra €2,50 per maand kost bovenop mijn huidige pakket meteen toe te passen.
Beste antwoord door David
Ik begrijp goed dat dit even schrikken is, maar de wijziging van de bundel is gelukkig wel gelukt en de overige kosten kloppen in dit geval ook. Ik leg je graag uit hoe dit precies tot stand is gekomen!
Jij hebt de bundel op 27 februari gewijzigd van 120 belminuten naar onbeperkt. Hierdoor ontving je tegoed naar verhouding, dus niet de volledige bundel, aangezien je de bundel gedurende de maand gewijzigd hebt. Je ontving daarom belminuten voor de periode van 14 februari (datum van nieuwe tegoed) tot en met 27 februari (het moment van wijzigen). Dit is ruwweg de helft, dus je ontving ongeveer 60 minuten. Dit tegoed is op 24 februari overschreden, dus een deel viel nog buiten de bundel (24 tot en met 27 februari). Hier zijn dan ook kosten voor gemaakt en die zie jij nu terug onder 'Overige kosten'. Vervolgens ben je overgeschakeld op onbeperkt bellen en vanaf dat moment zijn er dan ook geen kosten meer in rekening gebracht.
Er staat ook nog een uitgebreide uitleg over de factuur en kosten na een wijziging van een bundel op deze pagina. Dit kun je ook nog even rustig doornemen om te begrijpen hoe deze kosten tot stand zijn gekomen en wat er precies verandert na zo'n wijziging.
Als wij jou nog ergens verder bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je, Worm!