Beantwoord

Unlimited data for a day buiten NL

• 9 december 2018
  • 4 reacties
  • 918 Bekeken

Beste mensen,

Ik zou graag unlimited data for a day aanschaffen, maar nou lees ik dat ik in NL unlimited krijg en buiten NL 650 MB. Als ik dan over de grens ga, krijg ik dan alsnog helemaal die 650 MB of krijg ik dan niks meer omdat ik misschien al 650 MB heb verbruikt. Ofwel: als ik in NL 650 MB verbruik, krijg ik dan alsnog wel die 650 MB buiten NL met unlimited for a day?

Groetjes,
Joris
icon

Beste antwoord door jan kelder 9 december 2018, 22:54

Zo te zien wel .
Heb een copie gepakt uit de voorwaarden ,
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Unlimited Data for a Day NL is te gebruiken in Nederland en de EU. Buiten Nederland maar binnen de EU is de hoeveelheid te gebruiken
data beperkt tot 827 MB. Gebruik je buiten Nederland maar binnen de EU meer data gedurende de duur van Unlimited Data for a Day,
dan wordt deze in rekening gebracht op je maandelijkse factuur tegen de reguliere prijs per MB (afgerond per 1 Kb). We zullen je waarschuwen
wanneer je 80% en 100% van je data voor Unlimited Data for a Day NL binnen de EU hebt verbruikt. Nadat je 100% van je van je data
voor Unlimited Data for a Day NL hebt gebruikt binnen de EU, ga je automatisch door op je bestaande bundel. Wil je dit niet, dan moet je
je roaming instellingen aanpassen
Unlimited Data for a Day NL is te gebruiken in Nederland en de EU. Buiten Nederland maar binnen de EU is de hoeveelheid te gebruiken
data beperkt tot 827 MB. Gebruik je buiten Nederland maar binnen de EU meer data gedurende de duur van Unlimited Data for a Day,
dan wordt deze in rekening gebracht op je maandelijkse factuur tegen de reguliere prijs per MB (afgerond per 1 Kb). We zullen je waarschuwen
wanneer je 80% en 100% van je data voor Unlimited Data for a Day NL binnen de EU hebt verbruikt. Nadat je 100% van je van je data
voor Unlimited Data for a Day NL hebt gebruikt binnen de EU, ga je automatisch door op je bestaande bundel. Wil je dit niet, dan moet je
je roaming instellingen aanpassen

Beste @jan kelder ,

Dus de data die je gebruikt in NL (unlimited) staat los van de data die je gebruikt in de EU maar buiten NL (827 MB) ?
Reputatie 5
Badge +14
Zo te zien wel .
Heb een copie gepakt uit de voorwaarden ,
Dank Jan!

Reageer