Beantwoord

Unlimited data met T-Mobile GO

Waar kan ik de unlimited data aanpassen kan het namelijk nergens vinden bij bundels aanpassen
icon

Beste antwoord door Muberra 11 juli 2017, 11:52

Hoi Ruben,

Leuk dat je je hebt aangemeld op ons forum. Je bent van harte welkom! :D

Jij hebt op dit moment een Stel Samen & Stel Bij abonnement met 20 GB data en jouw abonnement loopt nog tot juli 2018. Dit betekent dat je kunt overstappen op een Unlimited abonnement nadat jouw contractperiode is afgelopen. Je moet nog even geduld hebben! Maar maak je geen zorgen, onze Unlimited abonnementen gaan nergens heen. 🙂 Je hebt nu in elk geval wel de hoogste databundel die wij aanbieden met het Stel Samen & Stel Bij abonnement. Ik hoop dat het nu duidelijker voor je is.

Als je nog vragen hebt, dan staan wij voor je klaar!

Bekijk origineel

3 reacties

Geweldig
Hoe werkt dat
Reputatie 4
Hoi Ruben,

Leuk dat je je hebt aangemeld op ons forum. Je bent van harte welkom! :D

Jij hebt op dit moment een Stel Samen & Stel Bij abonnement met 20 GB data en jouw abonnement loopt nog tot juli 2018. Dit betekent dat je kunt overstappen op een Unlimited abonnement nadat jouw contractperiode is afgelopen. Je moet nog even geduld hebben! Maar maak je geen zorgen, onze Unlimited abonnementen gaan nergens heen. 🙂 Je hebt nu in elk geval wel de hoogste databundel die wij aanbieden met het Stel Samen & Stel Bij abonnement. Ik hoop dat het nu duidelijker voor je is.

Als je nog vragen hebt, dan staan wij voor je klaar!

Reageer