Beantwoord

USA Abonnement

• 1 juli 2018
  • 7 reacties
  • 2125 Bekeken

Mijn zoon gaat voor drie weken naar de USA. Kan hij tijdelijk zijn Go-bundel aanpassen naar de USA variant en daarna weer terug naar zijn goedkope abo?
icon

Beste antwoord door jan kelder 1 juli 2018, 17:44

Ja hoor dat kan , heb dat dit voorjaar ook gedaan en het werkt goed in de usa . Naar een maand kan je gewoon weer terug naar je eigen abonnement!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ja hoor dat kan , heb dat dit voorjaar ook gedaan en het werkt goed in de usa . Naar een maand kan je gewoon weer terug naar je eigen abonnement!
Mijn ervaring is dat je het best in de USA een unlimited bundel bij verizon kunt kopen:
https://www.verizonwireless.com/plans/unlimited/

Je zoekt een winkel:

https://www.verizonwireless.com/stores/

En koopt voor 40 $ een plan (32 eur). Dat is pre-paid...maand voorbij opwaarderen en klaar is kees.

De reden is dat de 2 grote spelers Verizon en AT&T gewoon groter zijn dan T-MOBILE en dus een betere dekking hebben. Dat merk je niet in de stad maar wel daar buiten.

T-MOBILE heeft in Nederland de beste dekking ...maar in de USA niet.

Ik vermoed dat het verschil met je T-MOBILE abbo verhogen tegen een pre-paid plan niet groot is.

Wellicht vind T-MOBILE dit antwoord niet gepast....maar eerlijkheid duurt het langst.

Mijn zoon gaat voor drie weken naar de USA. Kan hij tijdelijk zijn Go-bundel aanpassen naar de USA variant en daarna weer terug naar zijn goedkope abo?

Ik ben nu 1 week in Florida, ook in grote steden geweest... maar heb nog niet van mijn USA abonnement kunnen genieten. Wat mij betreft, doe het niet. Dekking is echt heel slecht. Zodra ik terug ben bel ik T mobile en vraag mijn geld terug. Echt super slecht. Godzijdank is er wifi op veel plekken. 

Reputatie 7
Badge +18

@Ben Verwaaijen 

Weet je zeker of je toestel geschikt is voor de Amerikaanse 4G banden? Die verschillen van de Europese.

Groet, Folkert

Hoi Folkert, goede vraag... daar heb ik niet over nagedacht. Gebruik een Huawei P20 Lite... Weet jij dat? 

Mvg Ben Verwaaijen 

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Ben Verwaaijen 

Wat tof dat je in Amerika bent! :smile:  Goed dat je aan de bel trekt. Wel zo handig als de USA bundel ook gewoon werkt, ik denk graag met je mee! Er zijn geen blokkades actief dus het zou moeten werken. Waar precies ben je? Het kan zo zijn dat de dekking op jouw specifieke locatie niet voldoende is om een werkende dataverbinding op te zetten, dat kun je controleren op deze pagina. Als ik het goed begrijp, lukt zowel bellen als internetten niet? Zou je jouw simkaart eens willen testen in een ander toestel, en andersom? Ik ben benieuwd of je dan het zelfde probleem ervaart! 

Mocht het dan nog steeds niet lukken ben ik een klant tegen gekomen met het zelfde probleem en een werkende oplossing, hier zou je ook nog eens naar kunnen kijken! In dit topic worden handige tips gegeven!

Laat je even weten of het is gelukt? Zo niet, graven we door naar een oplossing!  

Hoi, bellen lukt prima. Alleen geen data. Dat had ik juist nodig om met Google maps te navigeren... Heb met WiFi off line kaarten van maps gedownload. Dus kan me wel redden. Al je opties heb ik al geprobeerd, maar alleen maar meldingen van T mobile die me niet verder helpen. Zodra ik terug ben, bel ik jullie open en wil ik een compensatie. Dit is echt waardeloos. Dit kun je klanten echt niet aanbieden. 

Mvg Ben Verwaaijen 

Mvg Ben Verwaaijen 

Reageer