Beantwoord

Van Helder 2GB naar Internationaal + Oneindig + Altijd EU Internet

Toen de GO Unlimited abonnementen begin dit jaar werden gepresenteerd heb ik contact met de helpdesk gehad. Deze konden het bestaande abonnement Helder 2GB kosteloos omzetten. Mij werd verteld dat ik dagelijks 5GB in NL ter beschikking had en deze ook telkens met 1GB kon verlengen. In de EU zou dit ook van toepassing zijn, echter met 3GB per maand. Nu blijkt dat ik na 3GB gewoon een nieuwe pas moet kopen voor internet! Na gebeld te hebben met de helpdesk kreeg ik nul op het rekest. Als dit juist is volgens T mobile ben ik misleidt en ga niet meer verlengen bij deze club. :@:(
icon

Beste antwoord door Muberra 24 mei 2017, 17:32

Hoi Gert-JteR,

Welkom op het forum! :)

Je hebt een Zakelijk Internationaal + Oneindig abonnement waarmee je onbeperkt internationaal kunt bellen en 3 GB data kan gebruiken in de EU. Binnen Nederland kan je onbeperkt internetten en dan heb je dagelijks 5 GB data om te verbruiken. In de EU heb je 3 GB tot je beschikking en als de databundel op is kan je dat aanvullen met een Travel & Surf pas. Mijn excuses als je verkeerd bent voorgelicht, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het staat ook aangegeven in de algemene voorwaarden. Wat ik kan doen is feedback doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat dit soort situaties niet meer gebeuren.

Het zou heel jammer zijn als je hierdoor ons zou willen verlaten. Onze abonnementen veranderen continue dus wellicht zit er volgend jaar iets tussen waardoor je van gedachten verandert.

Mocht je vragen hebben, kan je dat altijd stellen.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 4
Hoi Gert-JteR,

Welkom op het forum! :)

Je hebt een Zakelijk Internationaal + Oneindig abonnement waarmee je onbeperkt internationaal kunt bellen en 3 GB data kan gebruiken in de EU. Binnen Nederland kan je onbeperkt internetten en dan heb je dagelijks 5 GB data om te verbruiken. In de EU heb je 3 GB tot je beschikking en als de databundel op is kan je dat aanvullen met een Travel & Surf pas. Mijn excuses als je verkeerd bent voorgelicht, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het staat ook aangegeven in de algemene voorwaarden. Wat ik kan doen is feedback doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat dit soort situaties niet meer gebeuren.

Het zou heel jammer zijn als je hierdoor ons zou willen verlaten. Onze abonnementen veranderen continue dus wellicht zit er volgend jaar iets tussen waardoor je van gedachten verandert.

Mocht je vragen hebben, kan je dat altijd stellen.
Dank je wel voor de reactie. Wat vindt je dan van de omschrijving "Altijd EU Internet" waar ik 12,39 EUR voor betaal maandelijks? Moet ik dan overal eerst de kleine lettertjes gaan lezen? Ook als je op dat moment de medewerker 100% vertrouwd? Ik voel me gewoon genomen hiermee! En dan te bedenken dat we al meer dan 10 jaar trouwe klant zijn! Als ik zo met onze klanten omga kan ik de toko wel sluiten! Erg jammer dit!
Reputatie 4
Hoi Gert-JteR,

Ik heb nog extra navraag voor je gedaan en hopelijk kan ik je met dit nieuws wel blij maken. :)

Door de wijziging van de roamingtarieven krijg je na 13 juni met jouw specifieke abonnement 20 GB om te besteden in de EU zone. Dus dan is de 3 GB voor het buitenland verleden tijd. Daarnaast zul je automatisch tot €7.50 korting ontvangen op de Altijd EU Internet bundel waar je nu €12.39 voor betaalt. Deze korting krijg je zodat je niet teveel betaalt voor de extra's van deze bundel. En extra's zijn er zeker. Met deze bundel krijg je nog extra 1 GB data om te besteden in zone EU en Zwitserland. Hier kun je kijken voor meer informatie over alle wijzigingen. Je bent zeker een trouwe klant en dat waarderen wij ook heel erg. Dus ik hoop dat je dit nieuws wel fijn vindt om te horen. Nogmaals sorry voor de onvolledige informatie die je destijds hebt gekregen.

Mocht je meer vragen hebben, staan we voor je klaar!
Ik zat met het zelfde vraagstuk?
Ik heb dit abbonement in februari afgesloten, deze moet nog in gaan in juni en in juli (2 abbonementen)
https://www.t-mobile.nl/zakelijke/service/roaming?utm_source=engagement&utm_medium=email&utm_campaign=_zakelijk_roaming_hoera&utm_content=businessuser
Als ik lees staat er "diegene die voor 16 januari hebben afgesloten"
Maar ik heb na 16 januari afgesloten als alternatief voor go Unlimeted, en mij werd ook voorgehouden dat na 15 juni de roaming vervalt en het dus EU ook unlimited is.
Nou hebben jullie voor de Go klanten een uitzondering voor diegene die tussen 16 jan en 1 mei hebben afgesloten, lijkt mij ook correct voor diegenen die dit hebben afgesloten, het was immers julilie alternatief.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mickey,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van het Ondernemers Onbeperkt abonnement. Met dit abonnement kun je 20GB data verbruiken en na 13 juni kun je ook 20GB in de EU verbruiken. Dit abonnement kon je inderdaad niet omzetten naar GO Unlimited. Kun je mij vertellen hoe je aan de informatie komt dat je na 15 juni Unlimited internet hebt in de EU? Je hebt namelijk geen Unlimited bundel in NL.

Van januari tot 1 mei boden wij Go Unlimited aan waarbij je onbeperkt internet kreeg in NL en 60 dagen onbeperkt in de EU. Daarna kreeg je 10GB per maand. Vanaf 1 mei hebben wij het abonnement gewijzigd naar Unlimited NL + 10GB EU. Er is dus geen sprake van een uitzondering maar een wijziging van het prijsplan voor klanten die na 1 mei het abonnement afsluiten.

Je ontvangt binnenkort ook een persoonlijk bericht met meer informatie over wat er voor jou gaat veranderen. Ik hoop dat je in ieder geval meer duidelijkheid hebt nu.
U heeft het nu over mijn huidige abbonement, vreemd dat u de verlenging niet kan zien?
Ik heb in februari verlengt naar naar internationaal + oneindig met een gratis altijd EU internet bundel.
Deze abonnementen moeten nog ingaan ( in juni en juli ) maar is na 16 januari en voor 1 mei afgesloten na de introductie van go Unlimeted, dit was het zakelijke alernatief
Dit abbonement bied onbeperkt internet.

internet
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mickey,

Waarschijnlijk was er wat verwarring over welk abonnement het ging in jouw vraag. Nu heb je in ieder geval ook de informatie van jouw huidige abonnement! ;)

Je vindt de tarieven op deze pagina en ook wat het voor jouw bundels betekent. Je ontvangt hier overigens ook nog een e-mail over. Op deze manier hopen we dat het allemaal duidelijk is!

Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!
Die link en mail die je in je antwoord geeft is allang bekeken.

Wellicht nog even het topic teruglezen, maar ik heb het abbonement na 16 jan afgesloten, en in de link en mail word alleen gesproken over
"Heeft u het zakelijke abonnement Stel Samen & Stel Bij met Oneindig Online vóór 16 januari 2017 afgesloten? Dan kunt u maandelijks 20GB internetten in zone EU"

Ik heb verlengt in de periode van de introductie van Go Unlimeted, maar kon alleen overstappen op internationaal + oneindig, maar is dat is ook oneindig en na 15 juni zelfde voorwaarden als Go unlimeted is mij verteld,
Nu wordt dat bij GO unlimited ineens aangepast naar 10 GB m.u.v. klanten die hebben afgesloten in de periode van 16 jan en 30 mei, daar hoor ik dus ook bij alleen ander abonnement.
20 GB kan ik ook wel vrede mee hebben, maar er staat diegene die voor 16 jan hebben afgesloten?
Mij leek het verschil dat bij mij oneindig zoals het woord ook zegt oneindig is, in EU hetzelfde als in Nederland,
Zoals ik het nu zie zijn dat de enige uitzonderingen, dat zou betekenen dat ik 10 GB zou hebben.
Op het moment dat ik oneindig koos (na 16 jan) was deze €50 ex BTW ipv €115
Ik heb toen getwijfeld over abonnement lager namelijk XXL (20GB) maar dat was slechts een paar tientjes per jaar goedkoper, daarom het oneindig.
In Nederland gebruik ik echt die 20 GB niet ( vanwege de WiFi die je overal hebt) dus heb ik dat duurdere abbonement genomen zodat ik echt zorgeloos naar buitenland kan (2X per jaar)
Nu lijkt het erop dat het lagere abonnement (XXL)meer internet (20GB) in buitenland heeft (oneindig) dan het duurdere (10GB), dan kan toch niet waar zijn?
Zet me dan maar op XXL zou ik zeggen (2 abonnementen)
Zo is het mij ook niet verteld bij het afsluiten, want dan had ik sowieso voor XXL gegaan.
Nogmaals dit was tijdens dat tmobile het nog echte unlimited aan het promoten was.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mickeyhil2,

Ik ga dit even navragen bij mijn collega's van de afdeling zakelijk en dan kom ik erop terug. Ik kan namelijk nu niet zien wat er is afgesproken destijds. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten.
Ik ben benieuwd.
Er staat niks op papier, wellicht nemen jullie de gesprekken op.
Op de vraag aan de verkoper, als ik nu een abonnement neem met oneindig online, heb ik dan vanaf 15 juni in de EU hetzelfde Internet als in Nederland was het antwoord volmondig Ja
Zou best raar zijn als ik met oneindig in EU 10 GB zou hebben, maar met een abbonement lager XXLabbonement 20GB
Ik wou dit abonnement omdat hier mijn Mb verdeler op bleef werken, dus kan me best voorstellen dat in buitenland dat een issue is, maar geef dan gewoon 20GB zoals de klanten die voor 16 jan hebben afgesloten

Reageer