Beantwoord

Van Stel Samen Stel bij naar GO

• 25 april 2017
  • 12 reacties
  • 1118 Bekeken

Ik heb momenteel een Stel Samen & Stel bij abonnement die ik pas 27-10-2017 kan verlengen. Is het mogelijk om nu dit abonnement over te zetten naar een GO-abonnement met onbeperkt bellen en 10 Gb want nu betaal ik, incl. de T-Mobile Samen groep voor onbeperkt bellen en 6 Gb (gekocht tijdens de Mobile Madness Maand) € 23,50 en wanneer ik GO neem met onbeperkt bellen en 10 Gb ben ik samen met T-Mobile Samen slechts € 0,50 meer per maand kwijt maar wel 6 Gb meer internet.

Is dat mogelijk ? En krijgen de andere 2 groepsleden dan ook € 5,00 per maand korting ?
icon

Beste antwoord door Rosan 25 april 2017, 11:13

Beste, tijdens de eerste 10 weken van de start van het Go abonnement kon je idd overstappen.

Dit kon tot eind maart en helaas kan je nu niet meer overstappen.

Het was een tijdelijke mogelijkheid wat normaal gesproken al niet kan maar nu om ook de bestaande klanten de mogelijkheid te geven te profiteren van Go.

Betreft de korting van Samen diegene met een go krijgen dan 5 euro en diegene met een Stel Samen 2,50 korting.
Bekijk origineel

12 reacties

Badge +13
Beste, tijdens de eerste 10 weken van de start van het Go abonnement kon je idd overstappen.
Dit kon tot eind maart en helaas kan je nu niet meer overstappen.
Het was een tijdelijke mogelijkheid wat normaal gesproken al niet kan maar nu om ook de bestaande klanten de mogelijkheid te geven te profiteren van Go.

Betreft de korting van Samen diegene met een go krijgen dan 5 euro en diegene met een Stel Samen 2,50 korting.
Reputatie 1
Er is helemaal niks naar de klanten gecommuniceerd over de optie om te wijzigen.
Ik heb ook geen mail, geen smsje helemaal niks ontvangen over de mogelijkheid om over te stappen. Als trouwe oude klant voel ik me al jaren in de steek gelaten. Ik als oude klant betaal het volle pond, geen extra gbs , geen eu bellen, geen 5 euro korting bij de samen groep.
Mijn contract verloopt begin juli, en dat zal ook het laatste contract zijn.
Ook ik wil graag mijn abonnement omzetten. Zaterdag in de winkel te horen gekregen dat het niet meer mogelijk is. Vreemd dat ook ik helemaal niets gehoord heb. Trouwe klanten laat t-mobile in de kou staan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Apske_ & Elich,

Jammer dat jullie de overstap naar Go zijn misgelopen! Zoals Rosan aangeeft hebben we deze uitzondering 10 weken lang gehad en T-Mobile Go is via vele kanalen onder de aandacht gebracht. Daarnaast werd ook via My T-Mobile de optie gegeven om over te stappen naar T-Mobile Go, dat heeft er ook 10 weken in gestaan. Op dit moment kunnen wij inderdaad geen omzetting meer voor jullie verwerken. Je kunt natuurlijk een verlenging afsluiten en dan heb je wel het nieuwe abonnement van Go, maar ik begrijp dat dit voor nu niet het antwoord is waar jullie op hoopten.

Als er nog iets anders is waar wij bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Even een vraag. Mijn moeder heeft 1 jaar geleden een stel samen & stel bij abonnement afgesloten zonder telefoon. Dus sim only ws. Zij betaald nu 10 euro p.mnd voor het abo en 5 euro voor de 120min. Belbundel. Totaal 15 euro per maand. Nu zagen wij dat zij het abonnement kon verlengen met toestel. Bijvoorbeeld een samsung voor 27 euro per maand met een GO abo. Word dit abo dan vervangen? Of blijft ze daarnaast betalen voor stel samen.....Als dat niet zo is, kan zij dan ook het abonnement verlengen via bijvoorbeeld mobiel.nl dat iets meer keus heeft aan toestellen?
Reputatie 4
Hoi Michiel,

Welkom op het forum! :D

Dat hebben jullie goed gezien. Als jouw moeder nu een Sim Only abonnement heeft dan kan zij overstappen naar een nieuw abonnement met toestel! Dit noemen wij Toestelflexibiliteit, en is ideaal voor klanten die een Sim Only hebben en opeens een nieuw toestel nodig hebben. Wij houden graag rekening met onze lieve klanten. Het grote voordeel is dat haar huidige Sim Only contract dan komt te vervallen en dat het nieuwe contract in combinatie met een mooi toestel direct ingaat. Dus, meteen een mooi toestel en een nieuwe contractperiode. Je kunt het samen met haar regelen via haar My T-Mobile account. Of als zij het fijner vindt kan ik er ook voor zorgen dat zij gebeld wordt door een collega van de sales afdeling die het met haar in orde kan maken met een toestel naar keuze.

Houd wel rekening met de huidige contractperiode van jouw moeder. Bijvoorbeeld, als haar Sim Only abonnement nog een jaar duurt dan kan ze gebruik maken van Toestelflexibiliteit. Loopt haar abonnement binnen 4 maanden af, dan kan ze vervroegd verlengen. Dit betekent dat zij haar abonnement mag vernieuwen vanaf 4 maanden dat haar huidige contractperiode afloopt. Ik hoop dat het nu wat duidelijker voor jullie is.

Heb je nog vragen, dan help ik je graag verder!
Er is niks naar mij gecommuniceerd! Ik wilde namelijk overstappen naar Go Unlinited maar ik hoorde dat het niet mogelijk is. Echter is nooit iets gecommuniceerd dat het welmogelijk was en welk termijn daar aan vast zat.

Het is echt raar dat jullie zo met vaste klanten omgaan. Samen met mijn vrienden heb ik nu uitgezocht dat we ons abbonement gewoon helemaal op 0 minuten en 0 MB moeten zetten en moeten overstappen naar Tele 2 om op die manier voor 35 euro per maand unlimited data te kunnen krijgen. Je betaald daar namelijk 25 euro en de overige maanden van je stel bij en stel samen kost 10 euro per maand. Samen komt dat dus ook neer op 35 euro per maand.

Heel raar dat dit zo moet, want zo raken jullie juist alle klanten kwijt!

Ik hoop dat er snel een passende oplossing voor wordt aangeboden, anders ben ik genoodzaakt om mijn databundel ergens anders af te nemen!
Reputatie 4
Hi Nils,

Ik geef je graag meer informatie! :)

De optie om over te stappen naar een GO abonnement was tijdelijk en liep tot 1 april. Wij hebben op de website, Facebook, My T-Mobile app en het forum verteld over onze nieuwe abonnementen en de mogelijkheid om éénmalig over te stappen. Onze klanten hebben hier zelf naar aanleiding van onze informatie op gereageerd. Er was zoveel interesse voor dat de actie nog is verlengd naar 10 weken. Ook via My T-Mobile hebben wij 10 weken lang aangegeven dat de mogelijkheid om over te stappen er was. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je gebruik had willen maken van deze actie. Deze uitzondering hebben wij juist in het leven geroepen voor onze vaste trouwe klanten. Normaal gesproken is het niet mogelijk om gedurende een lopend contract over te stappen op een nieuw abonnement. Juist omdat we trots zijn op onze GO abonnementen zijn we deze actie gestart en hebben wij het op alle kanalen onder de aandacht gebracht.

In het systeem zie ik terug dat jouw abonnement tot september 2018 loopt. Daarna heb je natuurlijk wel de optie om te verlengen met een GO Unlimited abonnement. Uiteraard ben je geheel vrij in je keus om naar andere opties te kijken, maar wij zouden het heel jammer vinden als je ons zou verlaten. Ik hoop in elk geval dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creëren.

Heb je andere vragen, laat het dan gerust weten!
Ik gebruik de My T-mobile app haast dagelijks, maar echt nooit een melding of een berricht daarvan zien langskomen. Ook zie ik op Facebook nergens een duidelijke post terug waar dit gezegd is. Alsnog vindt ik dat niet de juiste manier van communiceren naar klanten toe, want ik verwacht dan minimaal dat alle klanten die kunnen overstappen een email, sms of brief krijgen met de informatie.
Zeer vreemd verhaal. Ik heb mijn abo verlengt per 1 maart 2017 en er was toen helemaal geen mogelijkheid om een Go-abo te kiezen. Jullie zeggen dat er 10 weken een aktie is geweest. Erg vreemd dat ik dat dan niet ben tegengekomen tijdens mijn frequente bezoekjes aan website en app om tot een goed nieuw abo te komen. Bovendien sturen jullie om de haverklap een sms, maar ook via die weg is geen info gekomen. Wel op 3 maart een berichtje dat jullie blij zijn dat ik mijn stel samen-stel bij-abo verlengt heb!!! Deze datum valt toch ruim binnen de door jullie nu gestelde periode!
Er klopt niks van jullie verhaal en voel me super bedrogen! 😡😡
+1 Graag mogelijkheid overzetten abonnement. Nieuws goed gevolgd op nieuws in internet, overstapmogelijkheid is mij ook niet opgevallen.

Had op zijn minst een e-mail verwacht!
Reputatie 6
Badge +17
@CGe,

Het is zeker niet onze bedoeling om jou het gevoel te geven dat je bent bedrogen. Ik wil je daarom ook meer duidelijkheid hierover geven. Ik zie dat je jouw abonnement hebt verlengd op 29/12/2016, toen bestond inderdaad ons T-Mobile GO abonnement nog niet en kon je alleen nog kiezen voor Stel Samen & Stel Bij of ons Basis Sim Only abonnement. Ons T-Mobile GO abonnement hebben we aangekondigd op 9 januari 2017 en was vanaf 16 januari 2017 verkrijgbaar. Dus vandaar dat je rond het verlengen van jouw abonnement nog niets hebt gezien hierover.

@CGe en @Startkabels

Vanaf 9 januari heeft op onze website groot gestaan dat we T-Mobile GO kregen en op deze pagina vond je ook meer informatie over het overstappen met jouw huidige abonnement. Verder was ongeveer heel Nederland vanaf 16 januari Magenta gekleurd om ons T-Mobile GO abonnement te promoten. Ook heeft iedereen een e-mail gekregen over ons nieuwe abonnement en als je vervolgens op de website klikte vond je daar een uitleg over hoe je jouw huidige abonnement kon aanpassen. In de My T-Mobile app was een mogelijkheid om over te stappen naar dit nieuwe abonnement. Deze optie liep in eerste instantie een paar weken, maar omdat het zo populair was hebben we het uiteindelijk verlengd tot 10 weken. Ergens moeten we een grens trekken en die is getrokken op 1 april 2017.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als ik nog ergens anders bij kan helpen, hoor ik het graag!

Reageer