Vraag

Vaste klant worden benadeelt

• 6 september 2019
  • 1 reactie
  • 418 Bekeken

Hoi,

Ik mag sinds kort dus mijn T-mobile abonnement verlengen. Dus was ik gaan kijken op mobiel.nl waar ik meestal mijn abonnement afneem van T-mobile.
Daar is mijn opgevallen dat bij sommige toestel + abonnement nieuwe klanten goedkopere toestel kosten hebben dan bij verlengende klanten.
Ik heb hun dus een whatsapp bericht over gestuurd en heb daar te horen gekregen dat T-mobile gewoon meer van de toestel betaald bij nieuwe klanten dan bij oude. Wat ik dus heel raar vind hier aan is dat jullie op meerdere plaatsen op deze forum hebben beweert dat er geen verschil is in vaste en nieuwe klanten...

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Konglong,

Uiteraard zouden we je graag blijven verwelkomen als klant. Ik geef graag meer informatie. Indien je een toestel aanschaft bij een externe dealer zijn zij de verkoper. Het kan voorkomen dat een externe partij tijdelijk lagere prijzen hanteert dan dat wij doen. Wij hebben geen invloed op de aanbiedingen en/of acties van andere partijen, hoe graag ik dat ook zou willen! Ben je goedkoper uit bij een externe partij, maar met een T-Mobile abonnement? Dan vind ik het zeker een win-win situatie! Ik moet zeggen dat ik zo snel niet zou durven zeggen waarom daarin een verschil wordt gehanteerd door de externe dealer. Wel kan ik zeggen dat we zowel waarde hechten aan mensen die al klant zijn als mensen die klant willen worden. Dat betekent dat het wel kan zijn dat de prijzen van een abonnement in deze scenario's overeenkomen. Wel is het zo dat een verlenging van bijvoorbeeld een 1 GB abonnement één-op-één nooit minder voordelig is dan een nieuw abonnement hiervan. Ook hebben we van tijd tot tijd verschillende acties met specifieke abonnementen, toestellen of combinaties hiervan. Deze gelden dan altijd voor zowel een nieuw abonnement als een verlenging.

Hopelijk biedt het zo wat meer achtergrond en kunnen we je over een tijd nog steeds hier verwelkomen als klant!

Reageer