Beantwoord

veranderen email in bestelling

  • 20 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 682 Bekeken

Ik heb gisteren een bestelling gedaan, maar hierbij prongelijk een verkeerd email adress ingevuld. Hierdoor krijg ik geen emails binnen. Nu heb ik al geprobeerd de chat te gebruiken,maar die stuurd me steeds door naar nummer behoud. Op messenger chat geen reactie en met de robot van de klantenservice nummer kom ik ook niet veel verder. Wat moet ik nu doen om dit nummer te veranderen?
icon

Beste antwoord door Dirk1992 20 augustus 2019, 14:12

Ben na 3 keer bellen voorbij de robot gekomen en een geweldige medewerker heeft mij goed geholpen
Bekijk origineel

2 reacties

Ben na 3 keer bellen voorbij de robot gekomen en een geweldige medewerker heeft mij goed geholpen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dirk,

Wat fijn dat je goed bent geholpen. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, let me know!

Reageer