Vraag

Veranderen naar onbeperkt binnen EU bellen en internetten en terug.

• 8 januari 2016
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 1
Jammer; ik wilde even veranderen naar onbeperkt EU bellen. Het kan, maar ik kan niet meer terug. Heel jammer!
Geldt ook voor onbeperkt internet, ook jammer; "Stel Samen & Stel bij" geeft een andere suggestie!

3 reacties

Badge +5
De europa bundels gelden inderdaad voor de rest van je contract en zijn niet elke maand aan en uit te zetten. Dit is ook terug te lezen in de prijslijst en in My T-Mobile staat dat deze bundel vast bij je abonnement komt te zitten als je die aanzet. Waar heb je gezien of begrepen dat je deze ook uit zou kunnen zetten?
Reputatie 1
Nee, las ik niet hoor, maar ik hoopte/verwachtte het........
Reputatie 6
Badge +17
Hi Charles,

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Zoals HugoB aangaf worden de EU bundels gekoppeld aan je contract en kan je deze dus niet uitschakelen tijdens je contractperiode.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er bij het 06-nummer waarmee je op het forum bent geregistreerd geen EU bundels zijn geactiveerd. Gaat het inderdaad om dit nummer? Zo niet, stuur me dan in een privébericht je het 06-nummer waar het om gaat en ter controle ook graag de volledige naam, adres en geboortedatum van de contractant.

Ik ben benieuwd naar je reactie. 🙂

Reageer