Beantwoord

Verbruik belminuten klopt niet

  • 22 juli 2016
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Ik heb een abonnement genomen die de 20ste in is gegaan..deze heeft 120 belminuten, onbeperkt sms en 6gb data. Nu geeft hij dus bij mijn verbruik aan dat in onbeperkt internet heb, klopt dus al niet. En ten tweede geeft hij aan dat ik qua bellen buiten mijn bundel zit terwijl ik in totaal.nog geen 20 minuten gebeld heb. Dan zou dat toch ruim binnen de 120 belminuten zijn?
icon

Beste antwoord door Amy 23 juli 2016, 07:56

Hey Duanna,

Je hebt ondertussen via Facebook antwoord op je vraag gekregen. 🙂

Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt? We staan voor je klaar!
Bekijk origineel

2 reacties

even tip jij zegt dat jouw abbo 20 is in gegaan alles word naar verhouding berekend tot jouw te goed datum en alles moet nog recht worden getrokken ik zegt wacht gewoon even 24 uur af dan komt alles in order en als bij een te goed datum krijg je volledig je bundels
Reputatie 7
Badge +15
Hey Duanna,

Je hebt ondertussen via Facebook antwoord op je vraag gekregen. 🙂

Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt? We staan voor je klaar!

Reageer