Vraag

Verbruik data terwijl mobiele data uitstaat

Reputatie 2
Ik heb mobiele data volledig uitgeschakeld. Ik heb dus alleen toegang tot internet via wifi Thuis. Ik heb dit al meerdere dagen gedaan omdat mijn bundel bijna was verbruikt. Echter, volgens de gebruiksdpecificatie in de app en op de website verbruik ik 1mb per dag. Ik constateer hetzelfde op iphone van mijn vrouw.
Tmobile levert dus niets en kan ook niets leveren. Maar rekent wel gebruik.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Een vraag. Staat op jouw my t-mobile internet uit?
Daarmee wordt internet via de sim geblokkeerd. Vraagje is voor de duidelijkheid...
@Frutjuh: dit zou een weergavefout moeten zijn.

@PaulvanLeeuwen
Ik raad je aan dit topic even door te lezen: https://forum.t-mobile.nl/verbruikstatus-398/altijd-1mb-per-dag-gerekend-mobiele-data-volledig-uit-250848
Het is een bekend probleem en bestaat al een hele tijd, het zou alleen al opgelost moeten zijn.

Zie je het alleen terug in de verbruiksstatus van de app / my t-mobile omgeving? Ik neem aan dat je factuur nog niet is opgemaakt? Zo nee: wacht dan even op de factuur. :)

Heb je de nieuwste versie van de T-Mobile app in gebruik?
Reputatie 2
Ik zie het ook op de verbruiksstatus als ik inlog op de TMobile website.
Reputatie 7
Badge +20
Hey PaulvanLeeuwen,

Het 1 MB-probleem is inderdaad bekend, maar nog steeds niet helemaal opgelost helaas.. :S

Voor nu raad ik je aan om de updates in het topic goed in de gaten te houden. Wanneer het probleem dan is opgelost, kunnen we kijken of dat bij jou ook het geval is!

Mocht je echter in de tussentijd nog ergens mee zitten, laat het ons dan weten! 🙂

Reageer