Beantwoord

Verbruik databundels

• 27 januari 2017
  • 4 reacties
  • 204 Bekeken

beste ik heb een vraag ik heb een bundel van 6GB en ik heb 500 MB compensatie bundel hoe kan dat ik bij beiden bundel gebruik maar ik dacht dat eerst 500 MB compensatie opmaakt en dan me huidige bundel of heb ik het mis
icon

Beste antwoord door David 30 januari 2017, 09:49

Hi Dennis,

Goed om te zien dat er al met je mee wordt gedacht! :)

In eerste instantie zal de compensatiebundel worden aangebroken, vervolgens de reguliere databundel. Ik denk dat de nieuwe bundel eerst even werd ingeschakeld, toen deze op 1 januari van start ging en dat er daarom nu een verschil is. Als ik nu jouw verbruikstatus erbij pak, zie ik dat de reguliere databundel nog hetzelfde is en de 500 MB compensatie wordt verbruikt. Hier heb je op dit moment nog 54 MB van.

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het dan weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Waarschijnlijk maak je eerst je standaard reguliere bundel op en dan pas extra bundels.
ik weet niet ik merk dat ik van 2 bundels tegelijk op maak ?
Goedemorgen,

Eigenlijk maakt het natuurlijk niet veel uit. Als je maar 6500mb kan opmaken deze maand. Dat komt vanzelf wel goed, je zal het zien.

Goed weekend en veel data plezier
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Goed om te zien dat er al met je mee wordt gedacht! :)

In eerste instantie zal de compensatiebundel worden aangebroken, vervolgens de reguliere databundel. Ik denk dat de nieuwe bundel eerst even werd ingeschakeld, toen deze op 1 januari van start ging en dat er daarom nu een verschil is. Als ik nu jouw verbruikstatus erbij pak, zie ik dat de reguliere databundel nog hetzelfde is en de 500 MB compensatie wordt verbruikt. Hier heb je op dit moment nog 54 MB van.

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het dan weten!

Reageer