Vraag

Verbruik Dongel inzien?

• 22 juni 2016
  • 3 reacties
  • 495 Bekeken

Met een Dongel is het niet mogelijk om een account aan te maken echter geeft het klantenservice alleen dit advies.

Hoe en waar kan ik dan zien hoeveel mijn verbruik is?
Hoe kan ik mijn bundel aanpassen als ik geen account kan creeren?

Klantenservice kan mijn niet helpen! Vandaar een poging op deze site.
Alvast mijn dank.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Denkaya,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat jij je vraag hier stelt. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je sinds mei ook een data-abonnement hebt genomen. Daarbij heb je een nieuw 097 nummer gekregen. Je kan voor dat nummer wel een My T-Mobile account aanmaken en dus kun je zelf je verbruik in de gaten houden. Op deze pagina kun je een nieuw account aanmaken.

Laat je even weten of het is gelukt? 😉
Ach toppie, het is eindelijk gelukt. Ik kreeg eerder de melding dat met mijn 097 nummer een nieuw account niet mogelijk was maar nu wel!

Dan nog een vraagje:
Ik betaal per abonnement een 'stel samen en stel bij tablet' en betaal hiervoor 7,50 ekstra per maand. Kun je mij vertellen wat dit inhoud?

Mijn dank.

Vriendelijke groet 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey DenKaya,

Goed om te lezen dat het gelukt is met het inloggen! :)

Dan geef ik je graag nog antwoord op je tweede vraag. Bij de abonnementen Stel Samen & Stel Bij en Stel Samen & Stel Bij Tablet zit altijd een startabonnement. Dit is als het ware de basis van je abonnement en zit standaard inbegrepen bij deze prijsplannen.

Bij je abonnement voor de telefoon zit hierbij standaard internet op basissnelheid (64 kbps), onbeperkt SMS/MMS en gratis gebeld worden in Zone 1 bij in begrepen. Voor je tablet betekent het startabonnement dat er internet op basissnelheid bij zit. Dit is een snelheid waarmee je kunt appen en mailen, maar voor meer mogelijkheden zul je dan een databundel moeten hebben.

Hopelijk heb ik jouw vraag zo goed beantwoord, maar als je nog iets wilt weten, dan horen we dat graag! 🙂

Reageer