Beantwoord

Verbruik klopt niet sinds contractverlenging

• 29 november 2016
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Hello ,

Mijn abonnement was vernieuwd op 17 van November 16 en sindsdien mijn verbruik status klopt niet meer.
Volgens mijn contract heb ik de 'onbeperkt bellen EU' bundel (+6GB internet), en sinds mijn abonnement is verlengt krijg
ik extra kosten elke keer ik bel . Ik gebruik mijn telefoon voornamelijk om zakelijk bellen naar het buitenland (EU), en nu
wordt het heel irritant . Ik heb Klantenservice gebeld , ook ben ik naar de T-Mobile winkel geweest,
maar daar konden ze ook niks doen.
Wat kan hier aan de hand zijn? Ik heb absoluut geen zin om buiten mijn bundel te gaan betalen.
Ik ga vanuit dat het 'fout' is van T-mobile en verwacht dat er snel iets aan gedaan gaat worden.
Graag hoor ik van jullie
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Hajar 30 november 2016, 08:02

Hi file_notfound,

Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd! Ik begrijp dat het verwarrend is als je ineens kosten ziet staan terwijl je een onbeperkt EU bellenbundel hebt en dus heb ik gelijk je gegevens erbij gemaakt om de situatie te bekijken. Ik zie dat mijn collega Anne jou gisteravond goed heeft verder geholpen. Ze heeft je meer uitleg gegeven over de kosten en de kosten ook vergoed. Dit zal ook zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur.

Is hiermee alles naar wens? Ik wens je nog een fijne tijd in het buitenland! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi file_notfound,

Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd! Ik begrijp dat het verwarrend is als je ineens kosten ziet staan terwijl je een onbeperkt EU bellenbundel hebt en dus heb ik gelijk je gegevens erbij gemaakt om de situatie te bekijken. Ik zie dat mijn collega Anne jou gisteravond goed heeft verder geholpen. Ze heeft je meer uitleg gegeven over de kosten en de kosten ook vergoed. Dit zal ook zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur.

Is hiermee alles naar wens? Ik wens je nog een fijne tijd in het buitenland! 🙂

Reageer