Beantwoord

Verbruik SMS pas laat

• 3 februari 2016
  • 5 reacties
  • 112 Bekeken

Het is toch normaal gesproken de bedoeling, zover als dat ik weet, dat je na 60% en/of 80% een SMS krijgt dat je 60/80% van je bundel hebt verbruikt? Ik kreeg nu net namelijk een sms dat ik 2600mb heb verbruikt met een bundel van 3000mb. Ik had dan toch al bij 2400mb (80%) verbruikt een SMS moeten krijgen ?

Groeten,
Suzanne
icon

Beste antwoord door centaur 3 februari 2016, 20:48

este xscreinders , zit altijd wat vertraging in, zeker als je grote hoeveelheden hebt verbruikt. Dit geldt voor de sms en de weergave op my t-mobile.
Had je de 2400 gebruikt en dan gestopt zijn had je na kwartiertje de sms gehad .
Ben op het moment nog aan het verbruiken dan geeft de sms het saldo met vertraging.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
este xscreinders , zit altijd wat vertraging in, zeker als je grote hoeveelheden hebt verbruikt. Dit geldt voor de sms en de weergave op my t-mobile.
Had je de 2400 gebruikt en dan gestopt zijn had je na kwartiertje de sms gehad .
Ben op het moment nog aan het verbruiken dan geeft de sms het saldo met vertraging.
Nou het gekke is dat ik de 3 uur voor dat ik de sms kreeg van de 2600mb vebruikt, op me werk zat en niet aan me telefoon heb gezeten..
Lijkt mij niet dat er een vertraging van 3 uur op zo'n sms zit. En ik vindt toch al dat de verbruikstatussen niet overeenkomen met wat mijn telefoon aan geeft. Want dit is niet de eerste dat er ruim 1000mb opeens foetsie is..
Reputatie 7
Badge +15
Hey Xscreinders,

Er kan inderdaad enige tijd zitten voor alles weer helemaal bijgewerkt en up-to-date is. Nu kan ik mij goed voorstellen dat 3 uur een beetje lang is! Dit kan ook komen doordat je bijvoorbeeld even geen stabiel netwerk had en je daardoor de sms later hebt gekregen. Om je tegemoet te komen heb ik 250MB voor je toegevoegd! :)

Verder geef je aan dat een deel van je databundel foetsie is! :S Nou hebben wij wegens de privacywetgeving geen inzicht in jouw dataverbruik. Wel willen we je natuurlijk helpen om hoog dataverbruik te voorkomen. In dit topic vind je daar allerlei tips voor!

Wil je het laten weten als je hier nog vragen over hebt? We helpen je hier graag!
Heel erg bedankt! Maar voortaan zal ik wel wat vaker naar het verbruik kijken dat me telefoon aangeeft

Reageer