Beantwoord

Verbruikt hotspot veel data?

• 28 mei 2017
  • 5 reacties
  • 29765 Bekeken

Reputatie 1
Vraagje , ik heb tijdens de verhuizing geen internet ( vast ) nu wil ik een hotspot maken tussen de iPhone en macbook pro kost dit veel data ?

Groetjes Frits
icon

Beste antwoord door Muberra 29 mei 2017, 15:15

Hoi Frits,

Ik zal je meer informatie geven! :)

Je kunt zonder probleem jouw mobiele abonnement gebruiken als hotspot. Zoals ChrisTien al aangaf moet je wel jouw dataverbruik goed in de gaten houden. Dat kun je zelf checken via My T-Mobile. Zolang je niet teveel filmpjes kijkt op Youtube of gaat Netflixen, dan kan je veel met 3 GB. Als extra informatie heb ik deze pagina voor je gevonden met uitleg over MB-verbruik van mobiel internet. Is handig om daar even naar te kijken.

Veel succes met de verhuizing!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Hoi Frits,

Graag gedaan en ik hoop dat jij ook hebt genoten van het lekkere weer! 😃
Reputatie 1
Dank voor jullie antwoord ,heel fijn en een snel antwoord nog fijne warme dagen !
Reputatie 4
Hoi Frits,

Ik zal je meer informatie geven! :)

Je kunt zonder probleem jouw mobiele abonnement gebruiken als hotspot. Zoals ChrisTien al aangaf moet je wel jouw dataverbruik goed in de gaten houden. Dat kun je zelf checken via My T-Mobile. Zolang je niet teveel filmpjes kijkt op Youtube of gaat Netflixen, dan kan je veel met 3 GB. Als extra informatie heb ik deze pagina voor je gevonden met uitleg over MB-verbruik van mobiel internet. Is handig om daar even naar te kijken.

Veel succes met de verhuizing!
Reputatie 1
3000 mb maar het is mij nog niet duidelijk wat verbruik is kijk geen youtube en andere dingen puur de mail en enige informatie op google misschien uurtje per keer
Reputatie 7
Badge +20
Kost wel meer data. Ik weet niet hoeveel je hebt? Geen filmpjes kijken enz.

Reageer