Beantwoord

Verhoging databundel abonnement

• 21 september 2017
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

ik heb een tijdje terug mijn mb abonnement verhoogt van xs naar s en daar stond bij dat het niets extra koste
maar nu moet ik in eens 1,50 meer betalen. mijn vraag is hoe kan dit ?
icon

Beste antwoord door David 22 september 2017, 09:12

Hi Sankoop,

Een verhoging van een bundel zal altijd meer kosten, tenzij er een speciale actie is op een specifieke bundel. Dit komt echter weinig voor en voor zover ik weet, waren er geen acties bij Stel Samen & Stel Bij met de S-bundel. In ons systeem zie ik ook het verschil terug van €1,49 (inclusief korting). Heb je toevallig een foto of screenshot van de wijziging, waarbij staat dat de prijs hetzelfde zou blijven? Aan onze kant hebben we deze prijzen namelijk niet, maar misschien zag jij iets anders en was er iets aan de hand in de app.

We zien jouw reactie graag tegemoet! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sankoop,

Een verhoging van een bundel zal altijd meer kosten, tenzij er een speciale actie is op een specifieke bundel. Dit komt echter weinig voor en voor zover ik weet, waren er geen acties bij Stel Samen & Stel Bij met de S-bundel. In ons systeem zie ik ook het verschil terug van €1,49 (inclusief korting). Heb je toevallig een foto of screenshot van de wijziging, waarbij staat dat de prijs hetzelfde zou blijven? Aan onze kant hebben we deze prijzen namelijk niet, maar misschien zag jij iets anders en was er iets aan de hand in de app.

We zien jouw reactie graag tegemoet! 🙂
Jammer genoeg heb ik geen screen shot. Vond het ook al vreemd dat dat even duur was. Was denk ik dan een foutje in de t mobile app. Gelukkig is het maar 1,50 . Ik betaal wel 1,50 extra geen probleem. Bedankt voor de reactie

Reageer