Beantwoord

Verhuizen naar buitenland

• 9 mei 2019
  • 2 reacties
  • 1379 Bekeken

Binnenkort (in 2 weken) ga ik emigreren naar Duitsland.
Ik heb 2 jarige abonnement en mijn abonnement verloop in feb 2020.
Ik heb geen idee hoe en wat over deze situatie.
Iemand ervaring met hetzelfde situatie?
icon

Beste antwoord door Hajar 10 mei 2019, 11:44

Hi CsAardening,

Wat leuk dat je gaat verhuizen. Ik zie dat Folkert jou al 2 opties heeft geboden, maar er is nog optie! Als je verhuist naar één van de volgende landen: Duitsland, Hongarije, Kroatië, Macedonië, Montenegro, Oostenrijk, Polen, Slowakije, Tsjechië, de Verenigde Staten of het Verenigde Koninkrijk, dan kan je je abonnement over laten zetten. Mocht je hier gebruik van willen maken dan kunnen wij dit voor je in orde maken, wij zorgen dan dat je abonnement wordt stopgezet op het moment dat je een T-Mobile abonnement in Duitsland hebt afgesloten. Ik zie dat je gister ook een collega hebt gesproken hierover. Heb je nu meer duidelijkheid?

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @CSAardening1974 ,

Theoretisch kun je probleemloos je Nederlandse abonnement gebruiken in Duitsland voor maximaal 4 maanden want daarna kunnen er kosten in rekening gebracht worden omdat je in Duitsland meer data verbruikt dan in Nederland.
De enige optie is dan afkopen van het abonnement waarbij je in 1 keer 50% van de nog resterende termijnen zonder korting betaalt.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +20
Hi CsAardening,

Wat leuk dat je gaat verhuizen. Ik zie dat Folkert jou al 2 opties heeft geboden, maar er is nog optie! Als je verhuist naar één van de volgende landen: Duitsland, Hongarije, Kroatië, Macedonië, Montenegro, Oostenrijk, Polen, Slowakije, Tsjechië, de Verenigde Staten of het Verenigde Koninkrijk, dan kan je je abonnement over laten zetten. Mocht je hier gebruik van willen maken dan kunnen wij dit voor je in orde maken, wij zorgen dan dat je abonnement wordt stopgezet op het moment dat je een T-Mobile abonnement in Duitsland hebt afgesloten. Ik zie dat je gister ook een collega hebt gesproken hierover. Heb je nu meer duidelijkheid?

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer