Beantwoord

Verkeerde verlengde abonnement is ingegaan....en niemand is bereikbaar bij jullie!!

• 14 november 2015
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Gisteren via GSMeasy mijn contract laten verlengen. Geen probleem totdat jullie het abonnement lieten ingaan....Dat is namelijk niet het abonnement wat ik aangevraagd heb. Ik had aangevraagd onbeperkt bellen met 1000MB en dat is het duidelijk niet. Ik heb het bewijs wat ik heb aangevraagd!!
Er is bij jullie nu niemand bereikbaar om het op te lossen....en ook niet bij GSMeasy. Het abo wat ik nu heb is veel duurder volgens mij en ik ga het absoluut niet betalen!!
icon

Beste antwoord door Issam 16 november 2015, 15:36

Hoi Kruimelt69,

Nogmaals van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Zoals kme aangaf hoef je je geen zorgen te maken. Alles is goed aan ons doorgegeven. Jouw vernieuwing gaat in op 18 november, dus overmorgen. Vanaf 18 november kan je gebruik maken van de nieuwe bundels en de daarbij horende voorwaarden. :)

Ik hoop dat alles nu duidelijk is! Als je nog vragen hebt laat het ons dan weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Gisteren via GSMeasy mijn contract laten verlengen. Geen probleem totdat jullie het abonnement lieten ingaan....Dat is namelijk niet het abonnement wat ik aangevraagd heb. Ik had aangevraagd onbeperkt bellen met 1000MB en dat is het duidelijk niet. Ik heb het bewijs wat ik heb aangevraagd!!
Er is bij jullie nu niemand bereikbaar om het op te lossen....en ook niet bij GSMeasy. Het abo wat ik nu heb is veel duurder volgens mij en ik ga het absoluut niet betalen!!

Hallo Kruimel,

Ten eerste, welkom op het forum!

Ten tweede; Geen paniek!

Vertel eens, wanneer verloopt je contract? Heb je gisteren pas een verlenging aangevraagd? Dan zal de aanvraag er nog niet door zijn. Dus waarschijnlijk maak je je zorgen, terwijl dat niet hoeft. Vandaag is het zondag en dan hebben zowel Gsmeasy als T-Mobile ook weekend en dus vrij.

Wanneer je morgen even contact opneemt met de klantenservice dan komt het allemaal goed!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Kruimelt69,

Nogmaals van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Zoals kme aangaf hoef je je geen zorgen te maken. Alles is goed aan ons doorgegeven. Jouw vernieuwing gaat in op 18 november, dus overmorgen. Vanaf 18 november kan je gebruik maken van de nieuwe bundels en de daarbij horende voorwaarden. :)

Ik hoop dat alles nu duidelijk is! Als je nog vragen hebt laat het ons dan weten.

Reageer