Beantwoord

Verlengen 16 november 2020

• 15 oktober 2020
  • 12 reacties
  • 169 Bekeken

Hallo ik heb een vraag ik mag 16 november 2020 verlengen kan ik dan 6 november de iPhone 12 pro max dan gewoon bestellen? Met nieuw abonnement ? Of kan ik pas 16 november de iPhone 12 pro max bestellen?

icon

Beste antwoord door CrisTien 15 oktober 2020, 15:33

Goedemiddag @Nielske1998  Wat heb je nu voor abonnement? Heb je alleen sim dan kom je Misschien je in aanmerking voor Toestelflex 

Lees hier de Voorwaarden van Toestelflex.

Anders moet je wachten tot je kan en mag verlengen.

Groetjes

Toestelflexibiliteit. Je kan daar gebruik van maken als het abonnement is gestart als Sim Only.

Toch een telefoon? Toestelflexibiliteit!

Nu nog niet toe aan een toestel maar later wel? Misschien gaat je huidige telefoon wel kapot of wil je nog even wachten op hét nieuwste toestel van je favoriete merk. Kies je voor Sim Only van T-Mobile, dan kies je niet alleen voor een voordelig abonnement, maar ook voor flexibiliteit. Je kunt tijdens je contractperiode namelijk altijd nog overstappen naar abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only contract en je nieuwe abonnement gaat meteen in! Nog beter: stap je over, dan behoud je je voordelige Sim Only tarieven. Met je nieuwe Go-abonnement bepaal je bovendien zelf hoe je betaalt. Bijvoorbeeld in één keer, of per maand.

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Nielske1998  Wat heb je nu voor abonnement? Heb je alleen sim dan kom je Misschien je in aanmerking voor Toestelflex 

Lees hier de Voorwaarden van Toestelflex.

Anders moet je wachten tot je kan en mag verlengen.

Groetjes

Toestelflexibiliteit. Je kan daar gebruik van maken als het abonnement is gestart als Sim Only.

Toch een telefoon? Toestelflexibiliteit!

Nu nog niet toe aan een toestel maar later wel? Misschien gaat je huidige telefoon wel kapot of wil je nog even wachten op hét nieuwste toestel van je favoriete merk. Kies je voor Sim Only van T-Mobile, dan kies je niet alleen voor een voordelig abonnement, maar ook voor flexibiliteit. Je kunt tijdens je contractperiode namelijk altijd nog overstappen naar abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only contract en je nieuwe abonnement gaat meteen in! Nog beter: stap je over, dan behoud je je voordelige Sim Only tarieven. Met je nieuwe Go-abonnement bepaal je bovendien zelf hoe je betaalt. Bijvoorbeeld in één keer, of per maand.

@CrisTien Ik heb een GO abonnement

Reputatie 7
Badge +20

@Nielske1998 Is dat een Sim Only abonnement’?  Dus afgesloten zonder telefoon?

Lees even de voorwaarden. Van ToestelFlex in mijn vorige antwoord.

Gelukkig kan je best wel snel verlengen. Als Apple fan snap ik je wel maar hé die paar dagen maken ook niets meer uit toch?

@CrisTien Nee geen sim only gewoon Abonnement met toestel 

Reputatie 7
Badge +20

@Nielske1998 helaas dan moet je wachten. Je mag 4 maanden voor het einde van je abonnement verlengen. Is de telefoon op voorraad en is alles oké krijg je de telefoon gelijk mee.

Je kan ook nog je abonnement afkopen. Je moet dan je huidige telefoon ineen keer afbetalen plus €13,50 voor de resterende maanden nog te gaan.

of je kan gebruik maken van Early Renewal. 

Mijn abonnement is nog niet afgelopen, kan ik het contract toch al verlengen?

Je mag 4 maanden voordat je contract afloopt verlengen. Als je mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal. Neem daarvoor contact met ons op via 0800 - 8104. Je kunt hiervoor niet terecht in de T-Mobile Shop.

Mijn abonnement is nog niet afgelopen, kan ik het contract toch al verlengen?

Je mag 4 maanden voordat je contract afloopt verlengen. Als je mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal. Neem daarvoor contact met ons op via 0800 - 8104. Je kunt hiervoor niet terecht in de T-Mobile Shop.

Hoe dan ook alles kost veel geld extra! 10 dagen langer wachten is gratis. Ik ben benieuwd wat je keus zal zijn.

Succes

@CrisTien Dan wacht ik gewoon als de iPhone 12 pro max dan op voorraad is zou mooi zijn zo niet: dan gewoon verlengen met iPhone 12 pro max en dan maar paar weken wachten :)

Reputatie 7
Badge +20

@Nielske1998  Neem dan ook even een kijkje bij o.a. https://www.belsimpel.nl of https://www.mobiel.nl je mag daar ook verlengen. Vaak hebben die bedrijven meer voorraad (kopen groter in) soms zijn daarom de telefoons iets goedkoper. Lees wel altijd eerst de voorwaarden.

groetjes!

@CrisTien Jaaa is goed dank u wel, als ik bijvoorbeeld bij mobiel.nl zou bestellen en verlengen duurt dat even lang dan bij T-Mobile zelf verlengen? Ik dacht misschien moet mobiel.nl nog akkoord krijgen van t-mobile zelf dat alles goed gekeurd is enzo? Of duurt dat even lang ?

Reputatie 7
Badge +20

@Nielske1998  Eerlijk? Ik heb geen idee. Ze hebben wel vaak meer telefoons 
Mijn fam. Besteld vaker via mobiel.nl  in samenwerking met een T-mobiel abonnement omdat ze ook winkels hebben. Ik heb ze nooit horen klagen. 

@CrisTien Okee, dus mobiel.nl en Belsimpel heeft dus meestal meer voorraad dan T-Mobile zelf?

Reputatie 7
Badge +20

@Nielske1998 Ja kopen groter in. Zelf koop ik altijd bij Amac dus weet dit alleen van horen zeggen.

als je zover bent moet je gewoon gaan vergelijken (zolang je maar klant blijft van het beste netwerk T-mobiel 😅👍🏻

@CrisTien Jaa ik blijf sowieso bij T-Mobile ben al jaren daar van lid

Reageer