Beantwoord

Verlengen abonnement onder bewind

• 2 februari 2021
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Hallo,

Ik mag mijn abonnement verlengen dit is natuurlijk helemaal super!

Nu is het zo dat ik onder bewind sta, zij hebben al een mail gestuurd naar jullie incasso afdeling om akkoord te geven voor het verlengen.

alleen vroeg ik mij af hoe lang het duurt voordat ze de blokkade tijdelijk verwijdert hebben en is het dan wel mogelijk om online te verlengen? Er staat me iets van bij dat je niet online kan verlengen als je zo’n blokkade op je naam hebt ook al is die blokkade tijdelijk opgeheven!

Groetjes

icon

Beste antwoord door Hajar 2 februari 2021, 12:34

Hi @nillestyle 

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over! Zodra T-Mobile het verzoek heeft ontvangen van jouw bewindvoerder dan neemt de incasso afdeling contact op met jouw curator. Vanaf dat moment heb je 7 dagen de tijd om een verlenging aan te vragen. Dat kan zowel telefonisch als online, maar dus alleen tijdens die 7 dagen. Dus je kan het beste contact opnemen met je curator en vragen of er al contact is geweest. 

Ik hoop dat je zo verder komt!  

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @nillestyle 

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over! Zodra T-Mobile het verzoek heeft ontvangen van jouw bewindvoerder dan neemt de incasso afdeling contact op met jouw curator. Vanaf dat moment heb je 7 dagen de tijd om een verlenging aan te vragen. Dat kan zowel telefonisch als online, maar dus alleen tijdens die 7 dagen. Dus je kan het beste contact opnemen met je curator en vragen of er al contact is geweest. 

Ik hoop dat je zo verder komt!  

Reageer