Beantwoord

Verlengen betalingsprobleem

• 28 september 2020
  • 6 reacties
  • 329 Bekeken

Dus ik wou mijn abonnement verlengen met een nieuwe telefoon en het ging allemaal prima totdat ik naar ideal ging en toen zegt de pagina kan deze pagina niet openen. Nu kan ik helaas dit niet opnieuw doen want de website zegt dat ik reeds verlengd heb, maar ik kan ook nergens een rekening vinden die ik dan eventueel wel kan betalen. Help

icon

Beste antwoord door Hajar 29 september 2020, 11:27

Hi @Daydreamer 

Ik kan mij helemaal vinden in je gebruikersnaam! 

Maar terugkomend op je vraag; ik zie dat je bestelling goed is gelukt! De betaling is inderdaad niet afgerond, maar geen zorgen! Zodra jij je toestel geleverd krijgt dan kun je de betaling aan de deur doen. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is en dan kun je een bezorgafspraak maken. 

Kom je zo verder? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij vooral weten!

Bekijk origineel

6 reacties

Jeetje kan ik hier ook posts verwijderen 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Daydreamer Welkom. Is het dan opgelost?

Meld het dan even zodat de moderators dit onderwerp kunnen overslaan.

Je kan op de drie puntjes onder onder je berichtje klikken om het bericht aan te passen. Verwijderen gaat helaas niet!

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Daydreamer 

Ik kan mij helemaal vinden in je gebruikersnaam! 

Maar terugkomend op je vraag; ik zie dat je bestelling goed is gelukt! De betaling is inderdaad niet afgerond, maar geen zorgen! Zodra jij je toestel geleverd krijgt dan kun je de betaling aan de deur doen. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is en dan kun je een bezorgafspraak maken. 

Kom je zo verder? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij vooral weten!

Ja maar ik wil dus echt niet iemand aan de deur betalen. Dus ik ga wel even bellen met jullie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Daydreamer 

Als je niet aan de deur wilt betalen dan kun je in dit geval het beste je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen. Als je wilt dan kan ik voor jou de bestelling annuleren zodat je opnieuw kan bestellen. Ik hoor graag of je daar interesse in hebt!

@Hajar heb net met een collega gechat die heeft t geannuleerd. Bedankt!

Reageer