Beantwoord

Verlengen contract.

• 5 februari 2021
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Hallo, 

Ik heb al jaren een abbonement bij Tmobile. 

Echter door wat priveomstandigheden financieel wat lastig gehad en heb nu een regeling lopen. Die loopt nog 4 of 5 maanden.

Mijn huidig contract loopt af in maart, verlengen kan blijkbaar niet ivm de regeling. 

Wat betekent dat nu voor mij?

Dat ik in maart geen contract en dus ook geen mobiele aansluiting meer heb? Of is er nog wat te regelen?

Ik hoor het graag. 

icon

Beste antwoord door eric 5 februari 2021, 20:44

Een abonnement loopt na de initiële periode gewoon door en wordt maandelijks opzegbaar. Een verlenging, met een nieuw toestel zal wel niet mogelijk zijn. Bel anders eens de klantenservice nadat je alle achterstallige rekeningen hebt afbetaald.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Een abonnement loopt na de initiële periode gewoon door en wordt maandelijks opzegbaar. Een verlenging, met een nieuw toestel zal wel niet mogelijk zijn. Bel anders eens de klantenservice nadat je alle achterstallige rekeningen hebt afbetaald.

Reputatie 7
Badge +20

@Vaux1984 Welkom, inderdaad je kan niet verlengen tot het betaald is. Maar zoals @eric al zegt loopt je abonnement door. Als alles is opgelost kan je weer verlengen. Of je abonnement doorloopt met je huidige korting kunnen de moderators beantwoorden. 

• Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen 

Reageer