Vraag

Verlengen i.c.m. de iPhone (deel 1)

Reputatie 2
Beste Moderator,
momenteel heb een sim only abbonement, welke afloopt op 13 februari 2010. Nu heb ik begrepen dat ik nu al kan verlengen. Ik wil dan een I phone 16 of 32 GB. Begrijp ik het goed dat ik tegen een meerprijs de I phone kan krijgen (ik begrijp bij verlengen kun je korting krijgen op de I phone prijs), maar tot 13 februari met de I phone mijn huidige abbonementsvorm moet houden en vanaf 13 februari het zg I 150 abbonement kan nemen? En kan ik tot die tijd een internetbundel erbij nemen, zodat ik ook met de I phone al kan internetten? En als laatste vraag, kan deze constructie blijven bestaan na 13 februari 2010? Dus huidig abbonement en los erbij een internetbundel?

This topic has been closed for comments

231 reacties

Je kunt nu vernieuwen en kiezen voor de iPhone. Je iPhone tariefplan gaat dan in op 13 februari 2010. Je kunt tot die tijd kiezen voor een extra web'n'walk bundel of je tariefplan direct laten wijzigen in een iPhone tariefplan.

Je kunt niet je Sim Only behouden na 13 februari 2010 omdat het niet mogelijk is een Sim Only tariefplan te kiezen als je een nieuw toestel wilt ontvangen.

Meer informatie over het vernieuwen van je contract vind je in [thread=100695]deze discussie[/thread].
Reputatie 2
Beste,

Ik had een vraag over de verlening van mijn abonnement en de ingangsdatum van het I-phone abo. Ik heb hier meerdere topics over gezien maar zie bij een aantal mensen dat de klantenservice weigert om bij verlenging het I-phone abonnement direct in te laten gaan.

Per 18 November kan ik namelijk verlengen waarbij ik meteen een I-phone abonnement wil. Momenteel ben ik in bezit van:
1.Huidig tariefplan: Relax 200
2. Bundels: Relax SMS 50
3. Pocket Internet Totaal

Is met zekerheid te zeggen als ik mijn abonnement verleng en de I-phone ontvang ik deze per die datum direct kan omzetten naar een I-150 abonnement?

Alvast bedankt!
Reputatie 2
Voor zover ik weet gaat je nieuwe abonnement in als je oude afloopt, logisch natuurlijk. Dus als jouw huidige abonnement per 18 november eindigt dan zal de Iphone abo per 19 november ingaan.
Je kunt binnen je contractperiode overstappen naar een hoger tariefplan. Het is echter niet mogelijk om over te stappen naar een i-tariefplan zonder dat je in het bezit bent van een (via T-Mobile aangeschafte) iPhone.
Als in het systeem je vernieuwing in combinatie met de iPhone is verwerkt dan kun je dus overstappen naar het i-150 tariefplan.
Reputatie 2
Je kunt binnen contractperiode overstappen naar een hoger tariefplan. Het is echter niet mogelijk om over te stappen naar een i-tariefplan zonder dat je in het bezit bent van een (via T-Mobile aangeschafte) iPhone.
Als in het systeem je vernieuwing in combinatie met de iPhone is verwerkt dan kun je dus overstappen naar het i-150 tariefplan.

Anne-marie,

Dank je wel voor je reactie.

Mijn abonnement kan ik verlengen per 18 november maar loopt officieel tot 18 maart. Kan ik dan als ik mijn abonnement verleng inclusief I-phone via T-mobile met bovenstaand omschreven abonnement (Relax, 200, relax sms50 en pocket internet totaal) overstappen naar de i-150 vanaf het moment dat ik de I-phone ontvang? Of wordt dit niet gezien als overstappen naar een hoger tariefplan?
@Verduijnovic,

Bij een vernieuwing met een iPhone mag je inderdaad overstappen naar een
i-150 tariefplan, zodra je de iPhone ontvangt. 😉
Reputatie 2
Beste T-Mobile,

Eind deze week ontvang ik mijn Iphone. Mijn huidige Relax abonnement loopt nog tot februari 2010.

Kan ik tot die periode een Web&Walk abonnement afsluiten icm mijn huidige abonnement? Eindigt deze Web&Walk abonnement dan ook in februari?

Grz

Baszit
Reputatie 2
Baszit,

Ik heb ook een iphone abbo genomen na een verlenging van me vorige abbo. Hierbij had ik tot november een relax 150 met web en welk abbo en deze werd omgezet in een iphone-300 in november waardoor de web en walk standaard werd beeindigd.

Hoop je hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Mvg,

Juan
@baszit

Je kunt inderdaad tot 04/02/2010 gebruik maken van een T-Mobile web’n’walk bundel.
Deze bundel vervalt automatisch wanneer je 'vernieuwing', met een i-150 tariefplan, van start gaat op 04/02/2010.
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb mijn contract vroegtijdig verlengt naar een Iphone 150 abbo.
Hij gaat officieel 27 december in. Nu zit ik dus nog met een relax abbo.
Mijn vraag: moet ik nu extra kosten maken om internet te gebruiken op mijn iphone, ik zie het namelijk niet terug in mijn bel-status op t-mobile.nl.
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb mijn contract vroegtijdig verlengt naar een Iphone 150 abbo.
Hij gaat officieel 27 december in. Nu zit ik dus nog met een relax abbo.
Mijn vraag: moet ik nu extra kosten maken om internet te gebruiken op mijn iphone, ik zie het namelijk niet terug in mijn bel-status op t-mobile.nl.

Rushje,

Als je gebruik wilt maken van alle I-phone gemakken kun je de klantenservice bellen. Ze kunnen dan je abonnement per direct om laten zetten (voor ingang nieuwe contractsperiode) naar je I-150 abonnement!
@Rushje

Je hebt de mogelijkheid om vanaf heden tot 21/12/2009 (contractsvernieuwing) een w'n'w bundel aan te schaffen. Je krijgt tijdens het gebruik van internet geen extra kosten in rekening. Deze bundel kun je hier aanschaffen.
Reputatie 2
HI,
Ik krijg morgen mijn Iphone I-150, maar ik heb een flex 45. Kan ik dat van de week dus laten overzetten op de I-phone abonnement van I-150 om de zelfde snelheden te halen als ik straks mijn abon automtisch wordt om gezet.
Het enige wat ik dus mis is mijn 3 maanden flex budget.
Modarator klopt dit?
@Petra6666, van een T-Mobile Flex 45 kun je niet overstappen naar een T-Mobile i-150, je kunt wel overstappen naar een i-300 tariefplan.
Het is inderdaad zo dat je je 3 maanden Flex tegoed dan mist, maar daarvoor zou je dan wel i-300 tariefplan tegoed krijgen.
Reputatie 2
Ik heb een relax 100 tariefplan.
Het is echter niet mogelijk om direct over te schaken naar i-150?
Tenminste die optie is niet aanwezig om te kiezen.
(Iphone 3 dagen in huis)
@Ariaan, het is mogelijk om van een Relax 100 over te stappen naar een i-150.
Stuur mij even een PM als je wilt dat ik het voor je aanpas.
Reputatie 2
Ik heb een HTC Diamond met relax 200 + web n walk.

Ik ga wss een Iphone 3gs 32gb halen, moet ik hierbij mijn abbo veranderen of kan ik hetzelfde behouden?

Dus: Moet ik veranderen naar iphone abbo of kan ik blijven bij mij huidige abbo?

Mvg,
@jscaninhas, je kunt de iPhone gewoon gebruiken met je huidige abonnement.
Het enige waar je dan geen gebruik van kunt maken is Visual Voicemail.
Reputatie 2
Ah ok, wat is dat, Beelden krijgen als voicemail of?
Zou het, als ik wou, kunnen veranderen naar een Iphone abbo inplaats bij mijn huidige blijven?
@jscaninhas

Visual Voicemail is een 'gratis' dienst waarbij je de mogelijkheid hebt om je voicemailberichten vanuit je iPhone menu 'gratis' te beluisteren door middel van 1 druk op de knop.
Reputatie 2
@Ariaan, het is mogelijk om van een Relax 100 over te stappen naar een i-150.
Stuur mij even een PM als je wilt dat ik het voor je aanpas.

@Eline
Ik kan geen pm sturen?
Maar als je het kan overzetten graag.
@Ariaan

Je koopt altijd je nieuwe bundel('s) in op elke 26ste van de maand. Vandaag is echter 9/11/2009. Het lijkt mij verstandiger om het op 25/12/2009 te laten activeren. Je krijgt namelijk meteen je volledig aantal (150) belminuten en sms'jes. Het komt ook op deze manier overzichtelijker op je factuur te staan.
Reputatie 2
@Verduijnovic,

Bij een vernieuwing met een iPhone mag je inderdaad overstappen naar een
i-150 tariefplan, zodra je de iPhone ontvangt. ;)

mijn abbo loopt tot 31 maart 2010
en ik heb nu relax300 en heb vanmiddag gebeld
dat ik mijn contract verlengt/vernieuwd naar een i500 met de iPhone
geld dat voor mij dan ook per wanneer ik hem binnen heb??
de medewerkster vertelde dat het pas inging als mijn contract eindigde dus op 31maart 2010
@inky72

Dat klopt helemaal. T-Mobile biedt je echter wel de mogelijkheid om binnen je huidige contract de overstap te maken naar een i-500 tariefplan. Vanwege het feit dat je de iPhone eerder in je bezit hebt dan 31/03/2010.
Reputatie 2
@harvey

dat is goed nieuws zeg.ik heb vanmiddag de klantenservice gebeld en hem besteld.
die vertelde mij dat het pas kon ,nadat mijn huidige contract afliep.
ik moet nog wel ff afwachten op mijn iPhone.
maar moet ik dan bellen ofzo als ik hem binnen heb of via my t-mobile??