Vraag

Verlengen i.c.m. de iPhone (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

231 reacties

Reputatie 2
'k Zit net even te checken op belnu.nl, maar ook daar krijg ik bij verlenging
Reputatie 6
[QUOTE=gauchagringa;767663]'k Zit net even te checken op belnu.nl, maar ook daar krijg ik bij verlenging €219 te zien en als nieuwe klant €199...
Sorry T-Moblile, maar op deze manier gaan jullie mij ook niet behouden als klant...!
Het viel mij trouwens ook al op dat wanneer ik een internetabo afsluit via online.nl ik goedkoper uit ben, dan wanneer ik gebruik zou maken van jullie combo aanbieding via e-mail?!
Volgens mij denken jullie
Reputatie 2
voor mij hetzelfde probleem. Ben al 3 jaar klant bij t-mobile maar ik wil ook nu mijn abbo is afgelopen verlengen met iphone 4, maar ik krijg ook geen korting. Heeft dit met het website te maken of is het hetzelfde bij t-mobileshops. weet iemand of je punten bij t-mobile extra weggaan als je verlengt met een andere abbo? ik wil graag van i 300 naar i 150
Reputatie 6
@MFaiq er is van tijd tot tijd natuurlijk wel eens een aanbieding maar met de iphone4 zit er niet veel verschil in omdat deze telefoon heel geliefd is(en terecht geweldige tel.)wat betrefd je punten voor mobile extra die gaan bij je verlenging van i300 naar i150 gewoon door
Reputatie 6
@Migje
Ik zie dat je je contract via de T-Mobile Shop al hebt vernieuwd.

@gauchagringa
Je kunt je contract vernieuwen vanaf 3 maanden voor de einddatum van je contract. Ik wil je adviseren om vanaf 8 april telefonisch contact op te nemen met T-Mobile Commercieel via het gratis telefoonnummer 0800-8104. De prijzen die je ziet bij andere winkels (waaronder belnu.nl) worden door de betreffende winkels zelf bepaald. Wellicht dat vanaf 8 april andere prijzen gelden.

@MFaiq
Ik zie dat je je contract via de T-Mobile Shop al hebt vernieuwd.
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=118956]Verlengen i.c.m. de iPhone (deel 2)[/thread].

[/modbreekt]