Beantwoord

Verlenging abonnement

• 6 september 2016
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

Ik heb zojuist m'n abonnement verlengd en lees pas in bevestigingsmail dat het bel- en datategoed van oude abonnement verdwijnt (loopt tot 5 oktober). Nieuwe abonnement heb ik per direct in laten gaan (bij bestelling is hier overigens niet actief op gewezen). Dit betekent - hopelijk - niet dat ik einde maand twee facturen ontvang.
Hoor graag van iemand! Gr. Kim
icon

Beste antwoord door Amy 7 september 2016, 09:39

Hey goedemorgen Kim,

Welkom op het T-Mobile Forum. Ik help je graag verder hier! :)

Ik zie dat jouw nieuwe contract in is gegaan op 6 september. Jouw oude contract liep tot 17 augustus en is doorgelopen t/m 5 september. De verlenging is dus naadloos op jouw oude contract aangesloten. Je ontvangt dus ook gewoon één factuur. Deze kan er door de wijziging in abonnement wel iets anders uitzien dan je gewend bent. Op deze pagina vind je daar meer informatie over.

Ik vraag mij dan ook af waar jouw vraag precies over gaat. Gaat het misschien om een ander nummer? Zou je dat dan naar mij willen sturen in een privébericht?

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey goedemorgen Kim,

Welkom op het T-Mobile Forum. Ik help je graag verder hier! :)

Ik zie dat jouw nieuwe contract in is gegaan op 6 september. Jouw oude contract liep tot 17 augustus en is doorgelopen t/m 5 september. De verlenging is dus naadloos op jouw oude contract aangesloten. Je ontvangt dus ook gewoon één factuur. Deze kan er door de wijziging in abonnement wel iets anders uitzien dan je gewend bent. Op deze pagina vind je daar meer informatie over.

Ik vraag mij dan ook af waar jouw vraag precies over gaat. Gaat het misschien om een ander nummer? Zou je dat dan naar mij willen sturen in een privébericht?

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Hallo Amy, dank voor je antwoord. Dat zou mooi zijn als het zo ging, maar gisteren ontvang ik factuur oude abo, vooruit betalen t/m 6 okt. Het lijkt er dus toch op dat ik 2x facturen ga ontvangen. Of wordt deze nog terug gedraaid/ niet geïncasseerd? Hoor graag
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dussel,

Een terechte vraag. Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Bij de eerstvolgende factuur wordt dit gecorrigeerd. Sorry voor de verwarring!

Reageer