Beantwoord

verlenging abonnement

• 22 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 662 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik kan momenteel de klantenservice niet bellen, omdat ik in het buitenland zit (buiten europa)

ik zou graag willen weten waarom op mijn eerste factuur van mijn verlenging een hele andere abonnement staat dan die is afgesproken en waarvan ik een contract heb.
Nu wordt er dus meer geld afgeschreven.
icon

Beste antwoord door Jaimy 23 augustus 2019, 12:23

Hoi Lovina,

Ik heb direct met jou meegekeken! Op dit moment lijkt het erop dat de factuur al was opgemaakt voordat er sprake was van de wijziging naar 5GB. Daarom is toen nog een factuur opgemaakt voor de Unlimited bundel. Dit zal op jouw volgende factuur gecorrigeerd moeten worden. Ik raad je daarom aan even de volgende factuur af te wachten. Is het bedrag daarop niet gecorrigeerd, dan mag je meteen aan de bel trekken zodat wij dit voor jou recht kunnen gaan zetten!

Intussen wens ik jou nog een fijne tijd in het buitenland!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Lovina,

Ik heb direct met jou meegekeken! Op dit moment lijkt het erop dat de factuur al was opgemaakt voordat er sprake was van de wijziging naar 5GB. Daarom is toen nog een factuur opgemaakt voor de Unlimited bundel. Dit zal op jouw volgende factuur gecorrigeerd moeten worden. Ik raad je daarom aan even de volgende factuur af te wachten. Is het bedrag daarop niet gecorrigeerd, dan mag je meteen aan de bel trekken zodat wij dit voor jou recht kunnen gaan zetten!

Intussen wens ik jou nog een fijne tijd in het buitenland!
Hallo Jaimy,

bedankt voor jouw antwoord. Ja, dan kom ik inderdaad uit op het bedrag wat van mijn rekening is geschreven ipv 43 euro.
ik zal aan de bel trekken als het niet gecorrigeerd is volgende maand.
Bedankt

Reageer