Beantwoord

Verschillende tarieven bij dezelfde databundel?

• 13 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Zowel mijn vriend als ik hebben een stel samen en stel bij abb met toestel en 120 min pm. Ik met 20 gb data waar ik ruim 27 pm extra voor betaal. Als hij zijn databundel wil verhogen naar 20 gb hoeft hij daar maar 18 euro pm voor bij te betalen.
Waar zit dit verschil in?
icon

Beste antwoord door Amy 14 oktober 2016, 11:44

Hey Essie,

Goede vraag! :)

Er kan inderdaad verschil zitten in de kortingen die je krijgt voor de bundels. De kortingen hebben te maken met de kortingen van het moment dat je het contract aangaat. Waarschijnlijk is het abonnement van jouw vriend afgesloten tijdens een mooie aanbiedingsperiode en die van jou helaas niet.

Ik zie dat je wel binnenkort mag gaan verlengen! Wellicht is het iets voor jou om dan met verlengen even te wachten tot we wellicht weer eens een scherp aanbod hebben!

Hopelijk is de situatie zo wat duidelijker voor je. Mocht je hier nog vragen over hebben, let me know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Essie,

Goede vraag! :)

Er kan inderdaad verschil zitten in de kortingen die je krijgt voor de bundels. De kortingen hebben te maken met de kortingen van het moment dat je het contract aangaat. Waarschijnlijk is het abonnement van jouw vriend afgesloten tijdens een mooie aanbiedingsperiode en die van jou helaas niet.

Ik zie dat je wel binnenkort mag gaan verlengen! Wellicht is het iets voor jou om dan met verlengen even te wachten tot we wellicht weer eens een scherp aanbod hebben!

Hopelijk is de situatie zo wat duidelijker voor je. Mocht je hier nog vragen over hebben, let me know!

Reageer